Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem przedmiotu z alegro smart.
Z chwilą odebrania przesyłki i zapoznania z nią - zdecydowałem się na zwrot.
Jest tylko - przesyłka własna na mój koszt.
@profi4 W przypadku Smart Allegro gwarantuje bezpłatną dostawę i bezpłatny zwrot, więc napisz tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e i zgłoś problem. Darmowy zwrot Ci się należy.
@profi4 zgłosiłam problem komu trzeba, otrzymasz od nas wiadomość e-mail w tej sprawie 🙂
A może sprzedawca wysłał na swój koszt zwykłą przesyłką, bez SMARTA - tak może też być, czasem występują problemy z tymi przesyłkami a sprzedawca chcąc sprostać wymaganiom Allegro - po prostu płaci za wysyłkę z własnej kieszeni i wysyła towar.
Kupujący w świetle prawa odsyła towar na swój koszt (w ramach odstąpienia od umowy). Jak nie masz opcji darmowgo zwrotu SMART - pisz do Allegro. To z Allegro zawierałeś umowę i nawet jak sprzedawca wyśle towar innym sposobem - to do Allegro musisz kierować reklamacje.
Ok, fajnie i czekam na maila
Obstawiam scenariusz taki