anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości zwrotu w ramach Alegro SMART - tylko przesyłka własna

MAMY ROZWIĄZANIE!
profi4
#7 Wielbiciel#

Zakupiłem przedmiotu z alegro smart.
Z chwilą odebrania przesyłki i zapoznania z nią - zdecydowałem się na zwrot.
Jest tylko - przesyłka własna na mój koszt.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
xyz96
#21 Demiurg#

@profi4 W przypadku Smart Allegro gwarantuje bezpłatną dostawę i bezpłatny zwrot, więc napisz tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e i zgłoś problem. Darmowy zwrot Ci się należy. 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@profi4 zgłosiłam problem komu trzeba, otrzymasz od nas wiadomość e-mail w tej sprawie 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
maxr01
#17 Koryfeusz#

A może sprzedawca wysłał na swój koszt zwykłą przesyłką, bez SMARTA - tak może też być, czasem występują problemy z tymi przesyłkami a sprzedawca chcąc sprostać wymaganiom Allegro - po prostu płaci za wysyłkę z własnej kieszeni i wysyła towar. 

Kupujący w świetle prawa odsyła towar na swój koszt (w ramach odstąpienia od umowy). Jak nie masz opcji darmowgo zwrotu SMART - pisz do Allegro. To z Allegro zawierałeś umowę i nawet jak sprzedawca wyśle towar innym sposobem - to do Allegro musisz kierować reklamacje.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów
profi4
#7 Wielbiciel#

Ok, fajnie i czekam na maila

Obstawiam scenariusz taki

  1. punkt odbioru nie potwierdza od razu daty odebrania paczki (poczta w żabce),
  2. byłem szybszy rozpakowałem/sprawdziłem/zrobiłem zwrot
  3. Całkiem możliwe ze opcja wyskakuje ja punkt odbioru potwierdzi że przesyłka odebrana
oznacz moderatorów