Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Zakupiłam produkt u sprzedawcy, który oferował monety za zakup. Do tej pory nie dostałam na konto tych monet. Gdzie się kontaktować w tej sprawie
@daria0805 Podaj mi proszę numer ofety lub zamówienia, którego dotyczy ta sprawa.
To był panel prysznicowy zakupiony 23 sierpnia. Numer oferty: 11357397941
@daria0805 dziękuję. Sprawdziłam tę transakcję i wszystko jest naliczone poprawnie. Liczbę swoich monet możesz sprawdzić w każdej chwili, po zalogowaniu się na swoje konto, w tej zakładce.
Tylko, że mnie się to nie zgadza. W historii monet mam informacje, że ostatnie monety zostały przyznane 28 czerwca, a następne za wczorajsze zakupy czyli 28 sierpnia. Wczoraj dostałam 2x5 monet od mymemi oraz 12 monet od mizerafarby. Panel prysznicowy powinien dostarczyć mi 12 monet w dniu 23 sierpnia.
@daria0805 Skonsultuję to i wrócę do Ciebie z informacjami, gdy tylko dostanę odpowiedź w Twojej sprawie.
@daria0805 Jak obiecałam, wracam do Ciebie z wyjaśnieniem. 12 monet za zamówienie w tej ofercie można było zdobyć dokonując zakupu w aplikacji, natomiast Ty skorzystałaś z przeglądarce w telefonie, stąd nie mogliśmy naliczyć monet na Twoje konto.