anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak monet za zakup

ButterFly-B6
#7 Wielbiciel#

Witam, wczoraj przed godziną 13 dokonałam zakupów na kwotę ok 1500zł, powinnam dostać za nie prawie 40 monet. Nic nie zostało doliczone do mojego konta. Mogę się spodziewać, że jednak na dniach zostaną mi przyznane monety czy to błąd systemu i nic z tego? Dziękuję za pomoc. 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ButterFly-B6 Nie jest to błąd. Monety miały zostać naliczone w przypadku zakupów w aplikacji. Natomiast Ty kupiłaś przez przeglądarkę na urządzeniu mobilnym. W tej sytuacji monety nie zostaną przyznane.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Diabeł tkwi w szczególikach teraz bardzo mocno promują aplikację,trzeba uważać z tymi promocjami.

oznacz moderatorów