Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wziąłem udział w promocji na monety za zakupy w dziale Supermarket, opłaciłem w jednej płatności produkty z tego działu za min. 99 zł, lecz nie widzę przycisku [Odbierz] w zakładce Monety. Dawniej można było odebrać natychmiast po opłaceniu zamówienia.
Czy coś się zmieniło?
Aby otrzymać Monety Promocyjne Użytkownik, w Okresie trwania Promocji musi spełnić łącznie poniższe warunki:
a) zawrzeć Transakcję, której przedmiotem są Towary z ofert w kategorii Supermartket, o łącznej wartości równej lub wyższej niż 99 zł (bez kosztów dostawy);
b) skutecznie dokonać płatności za Transakcję, o której mowa w lit. a powyżej w ramach jednej płatności, za pośrednictwem Operatora Płatności (status płatności: „Zakończona”)
Z chwilą spełnienia warunków opisanych w niniejszym ustępie po w Okresie trwania Promocji Użytkownik przystępuje do Promocji (dalej : Uczestnik Promocji).
Uczestnicy Promocji, którzy spełnili warunki, o których mowa w pkt 3. powyżej uprawnieni są do otrzymania 8 Monet Promocyjnych.
@corteo, jeśli Monety nie pojawią się do odbioru w ciągu 3 dni roboczych od zakupu, daj znać. 🙂