Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, ostatnio mam problem z płatnością na Allegro. Zakupuje przedmiot , kupuje i przechodzę do płatności, wybieram bank. Przekierowuje mnie na zalogowanie do banku. Potwierdzam wszystko. Dostaje do potwierdzenia w aplikacji mobilnej banku, potwierdzam. W banku mam że przelew zrealizowany. Wciskam ok. I nie ściąga z konta nic i znowu po powrocie wraca do zalogowania do banku. Wybrałam ostatnio przelew tradycyjny. Uzupelnilam wszystko zgodnie z wyświetlonymi danymi, zaznaczyłam mimo to przelew expresowy, ponieważ zależy mi na szybkiej dostawie. Opłaciłam wczoraj i do dzisiejszego dnia sprzedający nie otrzymał pieniążków. Przelew z banku wyszedł normalnie. Jednak na allegro w dalszym ciągu jest że płatność w toku. Co może być problemem płatności ?
@malgorzata_358 jeśli środki nie schodzą z konta problem z autoryzacją występuje po stronie banku ,tam musisz szukać pomocy . Poklikaj w aplikacji banku może nie masz aktywowanych przelewów internetowych lub limit dzienny masz za niski .
Sprawdzałam i to. Limit dzienny jak i autoryzację są ok. Nic się nie przestawiło, ale właśnie próbuje dodzwonić się do banku może tam jeszcze coś zadziałają po swojemu 😞
Dziękuję za podpowiedź ❤️
@malgorzata_358, ostatni zakup opłaciłaś przelewem tradycyjnym - jego księgowanie może zająć 3 dni robocze. Możesz podać numer zamówienia, którego nie mogłaś opłacić?
Przelewem tradycyjnym opłaciłam ale zaznaczyłam przelew natychmiastowy. I mija 24 h i nie ma przelewu nadal, płatność w toku, a pieniążki z konta poszły . Dzwoniłam do banku, pan nie jest w stanie mi doradzić co mam zrobić. Zaraz podeślę nr zamowienia
Nr zamowienia 7fda9f01-29ca-11ed-91e2-6dad27be4537
@malgorzata_358, to ta płatność, o której mówiłam powyżej. 🙂 Chodziło mi o to, żebyś podała numer zamówienia (starszego), którego nie mogłaś opłacić przez problem opisany w Twojej wiadomości. Sprawdzimy wtedy, co było przyczyną.
Przy zakupie ww. Produktu z aukcji zmieniłam płatność i nie mam nic w anulowanych.
Jednak taka sytuację mam już od kilku dni i przy poprzednim zamówieniu nr zamówienia, który został anulowany 8acf1bb1-28f9-11ed-81ba-ffdc6264ba6d
Też musiałam zmienić na przelew tradycyjny, poniewaz przez bank nie przechodziło. Jednak opłaciłam przelewem tradycyjnym. Normalnie bez natychmiastowego i przelew został zrealizowany. Paczkę dziś odebrałam.
Z kolei przy wczorajszym następnym zakupie po kolejnej próbie zapłacenia przez bank i zmieniłam płatność na przelew tradycyjny jednak wybrałam opcje przelewu natychmiastowego. I minęły 24 h od wykonania przelewu i w dalszym ciągu wisi płatność w toku.
Dzwoniłam do banku, Pan nie potrafił pomoc, zgłosił do działu technicznego jedynie mój przypadek.
Zależy mi na przesyłce no i ogólnie, pieniędzy nie mam na koncie, sprzedawca też nie i nie może nawet ruszyć z wysyłką po przesłaniu potwierdzenia przelewu. ☹️
@malgorzata_358, rozumiem. 🙂 Napisaliśmy do Ciebie mejlowo, aby wyjaśnić tę sprawę.