Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jeden ze sprzedawców miał na całą ofertę promocję „3ci, najtańszy produkt 30% taniej”. Wrzuciłem trzy przedmioty do koszyka i opłaciłem – ale w regularnej cenie.
Skontaktowałem się ze sprzedającym. Jego zdaniem problem błędzie naliczonej kwoty jest po stronie Allegro.
Jak jest w rzeczywistości? Do kogo i gdzie zgłosić się po rekompensatę?
pozdrawiam
Zapytaj sprzedawcy czy to była jego promocja czy allegro? Wklej tą ofertę to się sprzedający wypowiedzą czy allegro ost robiło takie akcje promocyjne
Zawsze za ofertę odpowiada sprzedajacy.
Czyli w sumie zero zysku? masz tam przycisk zapytaj sprzedającego! oddaj mu ten towar i wystaw odpowiedni komentarz, sprzedajacy odpowiada za ofertę i jej wygląd.🤗