anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak naliczonego rabatu

kamilbechcicki
#2 Obserwator#

Jeden ze sprzedawców miał na całą ofertę promocję „3ci, najtańszy produkt 30% taniej”. Wrzuciłem trzy przedmioty do koszyka i opłaciłem – ale w regularnej cenie.

Skontaktowałem się ze sprzedającym. Jego zdaniem problem błędzie naliczonej kwoty jest po stronie Allegro.

Jak jest w rzeczywistości? Do kogo i gdzie zgłosić się po rekompensatę?

 

pozdrawiam

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

az1rael
#21 Demiurg#

Zapytaj sprzedawcy czy to była jego promocja czy allegro? Wklej tą ofertę to się sprzedający wypowiedzą czy allegro ost robiło takie akcje promocyjne

oznacz moderatorów

sasanka_86
#10 Popularyzator#

Zawsze za ofertę odpowiada sprzedajacy.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Czyli w sumie zero zysku? masz tam przycisk zapytaj sprzedającego! oddaj mu ten towar i wystaw odpowiedni komentarz, sprzedajacy odpowiada za ofertę i jej wygląd.🤗

oznacz moderatorów