Autoryzacja nie powiodła się. 
 Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
 
					
				
		
1. Brak mail z informacją o przesyłce do śledzenia
2. Nie można dodać kodu zwrotu do aplikacji mobilnej DPD
 la_nika
		
			la_nika
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@a7g8 czy chodzi o zwrot do zamówienia nr e594f8e0-af2d-11f0-b48c-81318b2ea155?
Informacje o statusie przesyłki, znajdziesz tutaj. 
29 października o 11:19 wysłaliśmy do Ciebie e-mail z kodem zwrotu, informacją jak możesz sprawdzić numer i historię przesyłki oraz informacją jak nadać przesyłkę do sprzedającego. 
 
					
				
		
Tak. Z Allegro dostałem powiadomienia. Kod zwrotu nie pasuje do aplikacji DPD mobile a jest potrzebny żeby nadać w automacie DPD pickup. 
Z kolei nowa przesyłka którą ma dziś przyjść nie dostałem mail z DPD z numerem przesyłki a chciałem ją przekierować. 
 la_nika
		
			la_nika
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@a7g8 w tym automacie nie ma klawiatury? Jaki komunikat pojawia się, gdy wprowadzasz kod zwrotu lub numer przesyłki w aplikacji DPD? 
Dzisiejsza przesyłka to Allegro Delivery, nie udostępniamy możliwości jej przekierowania.
 
					
				
		
Trzeba użyć aplikacji niestety.
Nie znaleźliśmy paczki w systemie
1028577497461U
Sprawdź numer lub spróbuj ponownie za chwilę
ten numer nie wiem skąd sam
sie tam pojawia.
 la_nika
		
			la_nika
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@a7g8 to się zgadza, ten numer to zewnętrzny numer przewoźnika. 
Wygląda to na błąd techniczny w aplikacji DPD, rozumiem, że ponowna próba również nie pomaga? Czy możesz w tej sprawie skontaktować się z supportem DPD?