anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak odpowiedzi od sprzedającego, co robić?

ogrodovo
#7 Wielbiciel#

Witam, sprzedający nie odpowiada na moje emaile i nie wywiązuje się z 

"Re: Odp: Re: Pytanie o zakup: Malina CZERWONA WCZESNA pyszna DUŻE OWOCE + 5 innych przedmiotów

W kwietniu zdarzały się jeszcze przymrozki.
Jeżeli roślinki nie zostały zabezpieczone zawsze mogło się zdarzyć, że
roślina przemarzła.
W przypadku sadzonek z gołym korzeniem wystarczy niewielki spadek
temperatury, by się nie przyjęły.
Na ten moment nie prowadzimy już wysyłki roślin kopanych, ponieważ
temperatury są już za wysokie.
Możemy zaproponować, że na jesień jak wznowimy wysyłki wyślemy nową
porzeczkę.
Przepraszamy za kłopot."
oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ogrodovo napisz proszę czy prowadziłeś z tym sprzedającym dyskusję? 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ogrodovo
#7 Wielbiciel#

 

Tak

oznacz moderatorów

ogrodovo
#7 Wielbiciel#

Piszę cały czas, ale bez odzewu

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@ogrodovo Przeciez dostałeś odpowiedź z uzasadnieniem.

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ogrodovo, czy możesz podać numer zamówienia, z którym masz problem? 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

ogrodovo
#7 Wielbiciel#

NUMER ZAMÓWIENIA

52a64543-b00b-11ec-a4a6-e3f6862a84d8
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ogrodovo Widzę, że dyskusja dotyczyła terminu wysyłki, a nie problemu z towarem z tego zamówienia. Jeśli posiadasz pełną treść korespondencji, którą prowadziłeś w sprawie reklamacji, prześlij ją w załącznikach przez ten formularz. Odpowiedni zespół przeanalizuje sytuację i pomoże.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów