Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Jestem trochę zaniepokojony zakupem towaru - laptopa, otóż zakupiłem laptopa z leasingu od sprzedawcy w opcji zakupu - za pobraniem, niestety Sprzedawca nie odpowiada na moje zapytania odnosnie zakupu w Centrum Wiadomości, zauważyłem też że on wogóle też nie wysyła tego komputera do mnie, dobrze że mu nie wysłałem kasy, komputer ma być najpóźniej u mnie w Poniedziałek 08.04.2024 na Poczcie do odbioru, dwa napisał błedny kod do mojej miejscowości, zadzwoniłem do niego do tego Sprzedawcy dziś 04.04.2024 o 9.30 powiedział że poprawi ten KOD mojej miejscowości, jest teraz godź 14:05 i wogóle nie poprawił tego KODU, otwarłem z nim Dyskusje i też wogóle nie przeczytał tej wiadomości, wysłałem do niego maila wczoraj z zapytaniem o ten laptop i też wogóle mi nie odpowiedział, co o tym myśleć, mam też pytanie jeżeli nie wyśle tego laptopa do mnie do Poniedziałku to czy mogę rozwiązać z nim umowę kupna, nawet jakby go wysłał i ten komp dotarłby na Pocztę np za tydzień w PIĄTEK-dnia np 11 lub 12.04.2024 czy mogę tego laptopa nie odebrać z Poczty, gdyż mam podejrzenia że może mnie OSZUKAĆ ten Sprzedawca i wcisnąć mi np uszkodzony egzemplarz, skoro mi nie odpisał na moje pytania odnośnie sprzętu, to mam OBAWY co do tego Sprzedawcy, co o tym myslicie . NA SZCZĘŚCIE NIE WYSŁAŁEM MU KASY 700zł za ten Laptop . Proszę o odpowiedź . Alan_700
@Alan_700 Jeśli sprzedawca nie odpowiada, sugeruję założenie dyskusji. Po 24 godzinach będziesz mógł poprosić o wypowiedź naszego doradcy.
@w_kiwi , otwarłem z nim Dyskusje i też wogóle nie przeczytał tej wiadomości
Zadzwoniłem do gościa dziś o 16.00 dnia.04.04.2024 że nie będę kupował tego laptopa i żeby go nie wysyłał . Także proszę mi Anulować to zamówienie jeżeli jest taka możliwość . Alan_700
nr zamówienia - Numer oferty 11250796026
Ps-Zakupiłem za pobraniem, pieniędzy mu nie wysłałem oczywiście ....na szczęście . Facet jakiś nie kumaty , dopiero jak do niego zadzwoniłem dziś rano i mu powiedziałem o 10.00 rano to przeczytał moją wiadomość w dyskusji i moje maile wczorajsze do niego, ale napisałem mu w Dyskusji że sprawa jest NIEAKTULNA i żeby mi nie wysyłał tego Laptopa do mnie, powiedział mi przez telefon - że OK . Także proszę o Anulowanie tego zakupu .
@Alan_700 Olej go, szkoda czasu i nerwów, zakup od prywatnego?😐
Tak też zrobiłem, zadzwoniłem do gościa że nie bedę kupował od jego Sklepu Lapka, prowadzi Serwis Komp w Warszawie, ma REGON, nawet swoją stronę interntową z Usługami , a tak nie szanuje klienta, szok co za ludzie, zauważyłem też ża miał 20 NEGATYWÓW, tylko że ukryte treści, nie mogłem przeczytać tych wpisów kupujących co mu wystawili NEGATYW . Także sprawa zamknięta nie kupuje od niego Komputera .