anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak odpowiedzi od sprzedającego

binks82
#7 Wielbiciel#

Zamówiłam woreczki foliowe celofanowe zgodne z parametrami podanymi w ofercie. Dostałam za małe. Sprzedający nie odpisuje na wiadomość. Nie mogę rozpocząć dyskusji bo pojawia się komunikat że nie ma takiego zamówienia. Co mam zrobić w takiej sytuacji żeby odzyskać zwrot kasy? Wiem że to niedużo ale w dzisiejszych czasach każdy grosz jest na wagę złota. 

Screenshot_20231115-123847.png

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@binks82 widzę to zamówienie na Twoim koncie, w takiej sytuacji, ponieważ przedmiot jest niezgodny z opisem powinnaś złożyć reklamację. 
Na pewno jesteś zalogowana na prawidłowym koncie, gdy próbujesz założyć dyskusję? 
Jeśli tak, to prześlij mi proszę zrzut ekranu na którym widoczny jest komunikat, że nie ma takiego zamówienia.

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

binks82
#7 Wielbiciel#

Mam tylko jedno konto na allegro, więc nie ma opcji że dyskusję zakładam z innego konta. W załączeniu zrzuty z ekranu. 

Screenshot_20231122-200256.png

Screenshot_20231122-200245.png

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@binks82 Jak długo sprzedający nie odpowiada na wiadomość?

oznacz moderatorów

binks82
#7 Wielbiciel#

4 dni

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@binks82 A pokaż link do oferty - wydaje mi się, że to może być błąd łączenia oferty z katalogiem Allegro bo na szybko patrząc w opisie oferty podane są inne wymiary ale nie mam pewności czy to ta sama oferta. 

oznacz moderatorów

binks82
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

Z opisu oferty: 

  • Szerokość: 20 cm
  • Wysokość: 35 cm

Jaki wymiar woreczków otrzymałaś?

oznacz moderatorów

binks82
#7 Wielbiciel#

W tym samym linku w parametrach oferty jest: 

Szerokość: 25 cm

Długość 40 cm

I dlatego te woreczki zamówiłam. A dostałam mniejsze. O szerokości właśnie 20 cm. 

oznacz moderatorów

binks82
#7 Wielbiciel#

Screenshot_20231122-224528.png

Screenshot_20231122-224549.png

Screenshot_20231122-224604.png

  

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@binks82 Zdjęcia są dla nas niewidoczne. 

oznacz moderatorów

binks82
#7 Wielbiciel#

Nie wiedziałam że tutaj nie widać screenów 🙂 podesłałam link z oferty i tam w parametrach jest prawidłowy wymiar.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@binks82 To gdzie jest „prawidłowy” wymiar to kwestia dyskusyjna. 
Chodzi o katalog Allegro - temat rzeka. 
Najważniejsze jest to co znajduje się w treści oferty bo to faktycznie uzupełnia sprzedający.

To co jest w katalogu Allegro (parametry) nawet jeśli się zgadza z opisem - przy wystawianiu oferty - może się zmienić kiedy ktoś inny np. zgłosi zmianę w produkcie i Allegro ją zatwierdzi. 

oznacz moderatorów

binks82
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. 

Tak szczerze to raczej sprzedający powinni to weryfikować zanim wystawią ofertę, ponieważ pierwszy raz słyszę o czymś takim jak katalog Allegro. Nie wiem nawet co to jest. Dlatego nie lubię zamawiać przez internet, bo zawsze jest coś nie tak 🙂 a tutaj musiałam w miarę sprawnie ogarnąć temat paczek na Mikołaja dla dzieci ze żłobka. Jak widać nie wyszło, bo ktoś sobie czegoś nie zaktualizował w parametrach oferty 🙂

Dobrego wieczoru!

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@binks82 „pierwszy raz słyszę o czymś takim jak katalog Allegro”

To jest największy bubel jaki wymyśliło Allegro w ostatnich latach.

„Tak szczerze to raczej sprzedający powinni to weryfikować zanim wystawią ofertę”

Weryfikują ale czasem dochodzi do pomyłek. Może też dojść do sytuacji w której - jak już wcześniej napisałem - wszystko się zgadza przy wystawianiu oferty ale ktoś inny zgłosił zmiany w katalogu, Allegro je zatwierdziło i zmiany te są widoczne między innymi w zakładce parametry - zaczyna się wtedy robić bałagan. 

Jak było w tym wypadku oczywiście nie wiem i należy sprawę wyjaśnić 🙂

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@binks82 dziękuję za zrzuty! Błędy w parametrach wynikają z tego, że sprzedający ma nieprawidłowe połączenie oferty z katalogiem produktów, natomiast jak zauważyłaś, to sprzedający odpowiada za prawidłowo połączenie.
Jeśli chodzi o założenie dyskusji, mamy obecnie problemy techniczne, zgłosiłam je już i dam znać w tym wątku, gdy tylko zostanie to rozwiązane. Na razie muszę poprosić Cię o cierpliwość. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów