Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłam woreczki foliowe celofanowe zgodne z parametrami podanymi w ofercie. Dostałam za małe. Sprzedający nie odpisuje na wiadomość. Nie mogę rozpocząć dyskusji bo pojawia się komunikat że nie ma takiego zamówienia. Co mam zrobić w takiej sytuacji żeby odzyskać zwrot kasy? Wiem że to niedużo ale w dzisiejszych czasach każdy grosz jest na wagę złota.
@binks82 widzę to zamówienie na Twoim koncie, w takiej sytuacji, ponieważ przedmiot jest niezgodny z opisem powinnaś złożyć reklamację.
Na pewno jesteś zalogowana na prawidłowym koncie, gdy próbujesz założyć dyskusję?
Jeśli tak, to prześlij mi proszę zrzut ekranu na którym widoczny jest komunikat, że nie ma takiego zamówienia.
Mam tylko jedno konto na allegro, więc nie ma opcji że dyskusję zakładam z innego konta. W załączeniu zrzuty z ekranu.
@binks82 Jak długo sprzedający nie odpowiada na wiadomość?
4 dni
@binks82 A pokaż link do oferty - wydaje mi się, że to może być błąd łączenia oferty z katalogiem Allegro bo na szybko patrząc w opisie oferty podane są inne wymiary ale nie mam pewności czy to ta sama oferta.
Z opisu oferty:
Jaki wymiar woreczków otrzymałaś?
W tym samym linku w parametrach oferty jest:
Szerokość: 25 cm
Długość 40 cm
I dlatego te woreczki zamówiłam. A dostałam mniejsze. O szerokości właśnie 20 cm.
@binks82 Zdjęcia są dla nas niewidoczne.
Nie wiedziałam że tutaj nie widać screenów 🙂 podesłałam link z oferty i tam w parametrach jest prawidłowy wymiar.
@binks82 To gdzie jest „prawidłowy” wymiar to kwestia dyskusyjna.
Chodzi o katalog Allegro - temat rzeka.
Najważniejsze jest to co znajduje się w treści oferty bo to faktycznie uzupełnia sprzedający.
To co jest w katalogu Allegro (parametry) nawet jeśli się zgadza z opisem - przy wystawianiu oferty - może się zmienić kiedy ktoś inny np. zgłosi zmianę w produkcie i Allegro ją zatwierdzi.
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
Tak szczerze to raczej sprzedający powinni to weryfikować zanim wystawią ofertę, ponieważ pierwszy raz słyszę o czymś takim jak katalog Allegro. Nie wiem nawet co to jest. Dlatego nie lubię zamawiać przez internet, bo zawsze jest coś nie tak 🙂 a tutaj musiałam w miarę sprawnie ogarnąć temat paczek na Mikołaja dla dzieci ze żłobka. Jak widać nie wyszło, bo ktoś sobie czegoś nie zaktualizował w parametrach oferty 🙂
Dobrego wieczoru!
@binks82 „pierwszy raz słyszę o czymś takim jak katalog Allegro”
To jest największy bubel jaki wymyśliło Allegro w ostatnich latach.
„Tak szczerze to raczej sprzedający powinni to weryfikować zanim wystawią ofertę”
Weryfikują ale czasem dochodzi do pomyłek. Może też dojść do sytuacji w której - jak już wcześniej napisałem - wszystko się zgadza przy wystawianiu oferty ale ktoś inny zgłosił zmiany w katalogu, Allegro je zatwierdziło i zmiany te są widoczne między innymi w zakładce parametry - zaczyna się wtedy robić bałagan.
Jak było w tym wypadku oczywiście nie wiem i należy sprawę wyjaśnić 🙂
@binks82 dziękuję za zrzuty! Błędy w parametrach wynikają z tego, że sprzedający ma nieprawidłowe połączenie oferty z katalogiem produktów, natomiast jak zauważyłaś, to sprzedający odpowiada za prawidłowo połączenie.
Jeśli chodzi o założenie dyskusji, mamy obecnie problemy techniczne, zgłosiłam je już i dam znać w tym wątku, gdy tylko zostanie to rozwiązane. Na razie muszę poprosić Cię o cierpliwość.