Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Czy jest jakiś inny sposób na kontakt z allegro niż przez formularz kontaktowy?
Próbowałem skontaktować się przez formularz w sprawie nierozpatrzonej przez 33 dni reklamacji uszkodzonego w transporcie towaru. Po napisaniu roszady opisującej sytuację wyskoczyła mi automatyczna odpowiedź że reklamację mogę złożyć w zakładce Moje zakupy. To nic mi nie daje gdyż właśnie tak ją złożyłem i nie została rozpatrzona do teraz, w zakładce Moje zakupy wyswietla się informacja że reklamacja została złożona ale sprzedający napisał mi że nic o takowej nie wie.
Z góry dzięki za pomoc
Cześć, @Client:45549116. W odpowiedzi na Twoje zgłoszenie mailowe 50116914 poprosiliśmy o dosłanie niezbędnych danych. Wiadomość została przesłana na adres mailowy, przypisany do Twojego konta Allegro.
Proszę, abyś odpowiedział na naszą wiadomość mailową - nie musisz tworzyć nowego zgłoszenia przez formularz.
Dzięki bardzo za szybką odpowiedź,
Zapomniałem że mail podpięty do allegro nie jest już tym z którego korzystam na codzień i nie sprawdzam go, przez co myślałem że nikt się do mnie nie odezwał.