anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak opcji "odbiór osobisty"

mgiers
#2 Obserwator#

Kupiłem od lokalnego sprzedawcy dwa przedmioty, w sposobach dostawy była opcja odbioru osobistego. Podsumowując zakup i chcąc zapłacić nie było możliwości zapłaty z 0,0pln kosztami (odbiór osobisty). Skontaktowałem się ze sprzedawcą, wpłaciłem należność na jego konto, i zakupione przedmioty odebrałem osobiście. W moim panelu zakup widnieje jako nieopłacony. Jak zgłosić, że zakup doszedł do skutku?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

A co teraz chcesz zrobić, Ty kupujący co miałbyś zrobić?

oznacz moderatorów

mgiers
#2 Obserwator#

Nie chcę, aby zakup wisiał jako nieopłacony i anulowany po 30 dniach. Oczywiście to tylko było by na "papierze", ale po co! No chyba tylko na korzyść sklepu, bo dostanie zwrot opłat za nie dokończony zakup.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@mgiers ręcznie nic nie zmienisz, płacąc na konto system nie odnotuje zakupu i tyle, będzie nie opłacone 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nic nie da się z tym zrobić, może moderacja ale?: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów