Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem od lokalnego sprzedawcy dwa przedmioty, w sposobach dostawy była opcja odbioru osobistego. Podsumowując zakup i chcąc zapłacić nie było możliwości zapłaty z 0,0pln kosztami (odbiór osobisty). Skontaktowałem się ze sprzedawcą, wpłaciłem należność na jego konto, i zakupione przedmioty odebrałem osobiście. W moim panelu zakup widnieje jako nieopłacony. Jak zgłosić, że zakup doszedł do skutku?
A co teraz chcesz zrobić, Ty kupujący co miałbyś zrobić?
Nie chcę, aby zakup wisiał jako nieopłacony i anulowany po 30 dniach. Oczywiście to tylko było by na "papierze", ale po co! No chyba tylko na korzyść sklepu, bo dostanie zwrot opłat za nie dokończony zakup.
@mgiers ręcznie nic nie zmienisz, płacąc na konto system nie odnotuje zakupu i tyle, będzie nie opłacone 😞
Nic nie da się z tym zrobić, może moderacja ale?: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_