Brak opcji "szukaj w opisach ofert" po zalogowaniu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Gdzie znowu podziała się opcja "szukaj w opisach ofert"?
Znika mi ona gdy się tylko zaloguję na swoje konto i nie jest to problem z przeglądarką ani komputerem ponieważ sprawdzałem na kilku różnych.
Już kilka razy allegro testowało usunięcie tej opcji i niestety dwa razy zostałem zmuszony do udziału w tym teście.
Czy po raz kolejny jest testowane to samo?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam to samo. Czekamy na wyjaśnienia.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Balzatallegro @Martinx700 Wyjaśniamy tę sprawę. Przepraszam Was za to utrudnienie.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Balzatallegro @Martinx700 Przepraszam, że musieliście czekać na informację od nas, ale dostałam potwierdzenie, że opcja szukania w opisach ofert jest i będzie wyłączana podczas testów nowych funkcjonalności, które prowadzimy. Chcemy sprawdzić, jakie decyzje zakupowe podejmują kupujący, gdy domyślnie wyświetlamy nowy widok listy produktów. Zależy nam, aby wprowadzać nowe rozwiązania, dlatego opcja szukania w opisach ofert może w najbliższym czasie znikać na Waszych kontach, ale to zależy głównie od tego, czy załapiecie się do trwającego testu, czy też nie.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak mogę z tego testu zrezygnować?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. Jak w tytule. Dlaczego na moim koncie po zalogowaniu znika ta opcja. Gdy się wyloguję jest ok. Znalazłem, że to jakiś element testów. W takim razie ten test dla mnie może być głęboko w du... Wyłączcie mi ten badziew i testujcie sobie u kogoś innego. Czyszczenie przeglądarki nie pomogło.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@tomanero Cześć. 🙂 Zweryfikuję tę sytuację i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. Czy już łaskawie zweryfikowaliście co się dzieje w koncie, że brak tej funkcji

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pytam się ponownie? Czy już łaskawie zweryfikowaliście co się dzieje w koncie, że brak tej funkcji

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@tomanero Przepraszam, że czekasz na odpowiedź. Twoje konto uczestniczy w teście, w którym opcja "Szukaj też w opisach ofert" jest wyłączona. Starałam się o wykluczenie Twojego konta z testu, ale niestety nie ma takiej możliwości.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To proszę przekazać to do odpowiedniego działu albo podać mi kontakt. Nigdzie nie wyraziłem takiej chęci ani zgody na udział w takim teście.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Proszę o wyłączenie również mojego konta z takiego testu

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ponieważ najwyraźniej również jestem w grupie testowej proszę o przekazanie do zespołu mojej negatywnej opinii na temat tego eksperymentu. Jestem dość technicznym użytkownikiem więc sobie poradzę (&description=1) ale wymuszenie na mnie próby używania wyszukiwarki w takiej formie nie przyniosło nic poza frustracją i stratą czasu. Nie, nie znalazłem tego, czego szukałem. Nie, brak checkboxa pod polem wyszukiwania nie sprawił, że moje życie stało się prostsze. I w końcu: nie, lista parametrów nie zawiera wszystkich informacji których mogę potrzebować dla wszystkich produktów więc pozwólcie mi obejść ten z natury wadliwy system i korzystać z serwisu efektywnie. Pozdrawiam

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja również zdecydowanie negatywnie oceniam tę zmianę!!!