Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej wszystkim. Jestem ciekawa czy ktoś miał podobna sytuację i czy udało się problem rozwiązać. Bo ja jestem w takiej sytuacji pierwszy raz.
Mąż wczoraj wieczorem pojechał odebrać mi dwie paczki z paczkomatu. Jedną odebrał bez problemu, drugą... najpierw wyświetliła się informacja, że paczka jest już odebrana, mimo że w aplikacji nadal widniała jako do odbioru, później otworzyła się pusta skrytka, nic się nie dało zrobić, w aplikacji pokazało mi się, że paczka odebrana, mimo , że fizycznie paczki w skrytce nie było. Zgłosiłam to do in postu wczoraj wieczorem, dziś dostałam od nich telefon , że paczkomat został przeszukany i przesyłki nie ma. Mam zgłosić do nich reklamacje przez email. Mają 30 dni na rozpatrzenie , w między czasie napisałam do sprzedającego na allegro jaki jest problem , specjalnie napisałam poprzez ,, spór,, żeby zespół allegro miał wgląd w nasza rozmowe. Narazie bez odzewu. Nie wiem co mam robić, czy czekać aż sprzedający pomoże mi załatwić sprawe z inpostem , bo może kiedy interwencja wyjdzie od niego pójdzie to sprawniej , czy sama składać reklamacje. Nie była to zawrotna kwota, bo 270 zł , ale był yo prezent pod choinkę dla syna , więc teraz nie wiem czy zamawiać zabawkę ponownie , żeby do świąt doszła, czy jest jeszcze szansa że ta paczka się gdzieś znajdzie , albo kurier pomylił skrytka i ktoś inny odebrał moja paczkę i sobie przywłaszczył. No jestem troche w szoku i od wczoraj jak głupia myślę cały czas o tej paczce. I o tym że pewnie już nie odzyskam ani paczki ani swoich pieniędzy.
@Client:38126449 nie martw się, ponieważ masz nasze wsparcie w tej sytuacji i w ostateczności (jeśli zostaną spełnione odpowiednie warunki) będziesz mogła złożyć wniosek o rekompensatę z Allegro Protect.
Poczekaj proszę na odpowiedź sprzedającego w dyskusji, ma na to 24h, jeśli ten czas minie, poproś o pomoc Allegro w dyskusji.
Sprzedający odpisał mi w wiadomości prywatnej , ale nie w wątku który założyłam przez allegro czyli w ,,dyskusji,,. Żebym zgłosiła reklamacje do in postu i czekała na rozpatrzenie. Także tak jak myślałam, ani nie odzyskam paczki ani pieniedzy
@Client:38126449 nie martw się, to nic nie znaczy. Sprzedający musi odpisać Ci w dyskusji, jeśli tego nie zrobi, poproś o pomoc pracownika Allegro, taka możliwość pojawi się 24h po otwarciu dyskusji. Przesyłkę powinien reklamować jej nadawca, aczkolwiek od razu zaznaczę, że czas rozpatrzenia to również będzie 30 dni, ale może sprzedający zaproponuje inne rozwiązanie.
Niestety z tego co widzę, sprzedający nie jest chętny do pomocy
@Client:38126449 dobrze że zgłosiłaś to sprzedawcy, niech złoży reklamację, ale trzeba będzie poczekać bo na razie jest Twoje słowo a sprzedawca ma ( kod = podpis odbioru )
Odzyskasz albo kasę albo paczkę, inaczej się nie da, poczekaj kilka dni i zamów ponownie zabawkę, jak by się tamta znalazła to pamiętaj że masz 14 dni na zgłoszenie zwrotu i kolejne na odesłanie więc możesz w razie co mieć rezerwowy prezent a jak sie odnajdzie to spokojnie po swiętach możesz zwrócić jedną z nich 🙂 Tylko pamiętaj o terminach 🙂
No niestety sprzedający napisał, że muszę sobie złożyć reklamację i czekać na rozpatrzenie. Czyli nie jest tak jak myślałam, że to sprzedający powinien złożyć reklamację skoro paczka do mnie nie dotarla
@Client:38126449 a zakup od firmy czy osoby prywatnej ?
Paczka allegro inpost w smarcie ???
Od firmy
@Client:38126449 nie złożysz reklamacji bo nadawcą jest allegro a nie masz pełnomocnictwa po drugie sprzedawca musiał by zrzec się odszkodowania itd.
Napisz w dyskusji niech złoży reklamację jako nadawca 🙂
Dokladnie paczka allegro inpost w smarcie
Nic tu nie ma co do jego chęci, to jego obowiązek. Czekaj na jego odpowiedź w dyskusji.
Nie patrz co pisze na priv, czekaj na odpowiedź w dyskusji >ma 24godz na odpowiedź i nie daj się w żadne 'gierki" niech On składa.
Kilka razy podczas zwrotu zdarzylo mi sie, ze po wklepaniu kodu i otwarciu skrytki w srodku byla juz inna paczka 😮
Jakiś matrix po prostu.
@Client:104371448 mam nadzieję, że zgłaszasz takie sytuacje przewoźnikowi.
@la_nika To zalezy. Zwykle nagrywam film spod paczkomatu, ze nie wyjmuje przesylki ktora jest w srodku tylko zamykam. I albo zglaszam problem inpostowi (e-mail) i odswieżają mi kod ale to dodatkowa strata czasu dla mnie zwlaszcza jak nie dziala infolinia. Ale zwykle zamykam skrytke i zmieniam skrytke na inna, wieksza. Nie bede biegac kilka razy zeby nadac zwrot 😉 W ogole nie rozumiem jak taka sytuacja moze miec miejsce. Rozumiem raz, ale kilka razy? 😮
Nie była to zawrotna kwota, bo 270 zł a wiesz za jaką kwotę tu toczą wojny? zasada taka jak się płaci to się oczekuje na przesyłkę, sprzedajacy odpowiada za towar do chwili odbioru więc niech składa i wyjaśnia, zawsze najlepiej przy paczkomacie zadzwonić na infolinię albo wpisać na ekranie "problem z przesyłką".
No niestety mąż zobaczył ze jest pusta skrytka, zamknął drzwiczki i odjechał. A mi automatycznie w aplikacji wyświetliło że przesyłka odebrana. Zadzwoniłam od razu na inpost , zgłosiłam to. Dziś przeszukali paczkomat i zadzwonili że niestety przesyłka się nie znalazła i że trzeba złożyć reklamację.
@LEW433 paczka odebrana, kod wprowadzony = podpisany odbiór, sprzedawca jest czysty i nie ma co z nim walczyć tylko wspólnie rozwiązać problem 🙂
Nie odebrana, tylko skrytka otwarta "pusta".😁