anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak pieniędzy za zwroty

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:34995549
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry.
Zwróciłem dwa produkty od dwóch różnych sprzedawców. Minęło 14 dni. Obaj zarzekają się, że dokonali zwrotu pieniędzy na konto. Ja ich nie otrzymałem. Co robić? 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
mdrogeria
#21 Demiurg#

szukaj tam skąd wyszły 

oznacz moderatorów
Halfrunt
#20 Guru#

"Obaj zarzekają się, że dokonali zwrotu pieniędzy na konto" jeśli zwrot był na konto, a nie przez Allegro Finanse to sprawdź w ustawieniach Allegro czy masz prawidłowy numer konta podany. 

oznacz moderatorów
Client:34995549
#7 Wielbiciel#

od 8 lat jest ten sam i pierwszy raz taka sytuacja

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:34995549 Widzę, że oba zwrot zostały prawidłowo wykonane. Proszę napisz do nas w tej sprawie przez formularz

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@Client:34995549 Jak zwrócili to musiał być mail od Allegro- był mail?  

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:34995549 Podaj proszę numery zamówień, o które chodzi. Sprawdzę to. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:34995549
#7 Wielbiciel#
d60937e0-6a8f-11ee-955e-d544f30d6fa9
oraz
7d8b7040-6a8c-11ee-9e26-1dfad1b952ef
 
oznacz moderatorów
meduza
#12 Orędownik#

jeśli płaciłeś allegro Pay to tam wróciły pieniądze

oznacz moderatorów