Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
zwracam się do Państwa w tym miejscu iż nie mogę znaleść bezpośredniego kontaktu E-mail bądź telefonicznego.
19.04.2020r zamówiłem na aplikacji Allegro lokalnie plecak z przesyłką wart 210 zł pieniądze zostały przelane na podane przez państwa konto. W otrzymanym od Państwa e-mail dostałem wiadomość, że produkt jest kupiony i w następnej wiadomości otrzymam wiadomość o płatności, co już wydało mi się nieporozumieniem gdyż płatności udzieliłem wraz z kliknięciem Kup teraz. Po upływie 4 dni nie mam w dalszym ciągu żadnych informacji dotyczących zakupu. Proszę o pomoc.
Druga sprawa dotyczy książki nadanej pocztą Polską. Informacje nadane w aplikacji twierdziły iż paczka w dniu 23.04.2020 będzie doręczona. Będąc cały dzień w domu o godz 14 na aplikacji stoi wiadomość „Awizo” które nigdzie nie zostało zostawione do odebrania. Również proszę o pomoc, oba produkty zostały opłacone i nie doręczone ...
Co od pierwszego, kontakt ze sprzedawcą, Lokalnie to taki portal ogłoszeniowy, kasę przelałeś sprzedawcy na konto payu, wszystko gra, czekać na towar, można napisać do sprzedawcy o nr nadania 🙂
Druga reklamacja skoro był ktoś w domu i nie zaszedł listonosz, papierowych już nie zostawiają skoro poszła informacja na telefon czy aplikacje 😞
@Matkowski93 a propos awiza, zapewne nie dał rady zabrać książki i wystawił takie systemowe awizo on-line. Trzeba pofatygować się na pocztę i odebrać osobiście.