Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć.
Zakupiłem w listopadzie telefon na raty zero procent. Okazało się że sprzedający to oszust. Telefonu nie dostałem, natomiast raty spłacam do dziś. Zgłosiłem się do Allegro - otrzymałem wiadomość z programu ochrony kupujących że uznają moje roszczenie i teraz muszę zwrócić się do banku. No to zwróciłem się - a bank (BNP Paribas) najpierw mówił, że to Allegro powinno zwrócić mi środki. Kolejne tygodnie czekałem na rozpatrzenie reklamacji, w końcu chcą żeby allegro wysłało do nich potwierdzenie zgłoszenia sprawy na policję.... I tak mijają kolejne tygodnie i miesiące, ja płacę te cholerne raty i tylko jestem coraz bardziej wk....ny. Czy ktoś miał podobną sytuację ?
Wypełniłeś wniosek do Programu Ochrony Kupujących? Jak został rozpatrzony, pozytywnie? Allegro nie wypłaciło Ci rekompensaty? Dlaczego? Jeśli Ci wypłaci, będziesz nadal spłacał raty, albo rekompensata pójdzie do banku, a bank odda Ci spłacone już raty. Na czym polega problem?
Jestem po całej procedurze POK i allegro uznało moje roszczenie, ale kazało zgłosić się do banku. A bank każe zgłosić się do allegro. Na tym polega problem.
Po przyznaniu rekompensaty Allegro powinno ją wypłacić na wskazany numer konta. Kontynuuj korespondencję z Allegro i domagaj się wypłaty. Regulamin POK nie nakłada obowiązku kontaktu z żadnym bankiem w celu wypłaty pieniędzy z POK.
@nbu022 Dokładnie zweryfikowałam Twoją sprawę i udało mi się ustalić, że Sprzedający dokonał zwrotu na konto Banku BNP w dniu 26.11.2019 r. Tutaj są wszystkie szczegóły dotyczące tego zwrotu:
Data zwrotu 2019-11-26 22:14:57
Metoda płatności BGŻ Debit
Sprzedawca ALLEGRO.PL (http://allegro.pl/) SP. Z O.O.
Numer transakcji P24-D03-T55-H68
Data transakcji 2019-11-24 17:57:36
Kwota transakcji 673,20 PLN
Opis transakcji Allegro 1115944953
Zwróć się proszę do Banku z tymi informacjami, ale najlepiej w formie pisemnej. Jeśli Bank nie będzie chciał udzielić Ci informacji, czy ta kwota wpłynęła i co się z nią stało, napisz proszę do nas ponownie. Abym mogła ewentualnie dalej działać w Twojej sprawie, potrzebuję jednak oficjalnego dokumentu i stanowiska Banku.
@_HolaOla_ Czyli rekompensata z POK nie została wypłacona. Nie rozumiem, po co chcesz w dalszym ciągu fatygować kupującego, który ma już dość tej sprawy. Sami to załatwcie z bankiem, skoro tam oddaliście pieniądze.