Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry
Dokonałem zwrotu dzisiaj towaru do Paczkomatu dziś 03.09.2024 , i nie otrzymałem potwierdzenia zwrotu towaru na maila i nie mam potwierdzenia zwrotu towaru na sms-a, nadal jest status u mnie w zakładce - nadaj przesyłkę i KOD ZWROTU do Paczkomatu .
Proszę o pomoc
@Alan_700 o jakiego przewoźnika chodzi? Czy o InPost?
Dzień Dobry
Tak, chodzi o IN POST .Sprzedawca do którego nadałem zwrot to nazwa sprzedawcy buty365_pl, zwróciłem mu buty i poprosiłem o wymiana na mniejszy rozmiar, kiedy otworzyłem Paczkomat, i włożyłem do skrytki tą paczke, i zamkłem, to na ekranie pojawiła się informacja że był błąd, dziwne bo jakby by był błędny kod z numerem zwrotu, to skrytka by się nie otwarła . Napisałem też do obsługi IN POST, ale może państwo też mogą pomóc, żeby KURIER odebrał tę paczke z tej skrytki . proszę o pomoc, jeżeli mogą państwo jakoś pomóc . pozdrawiam .
Napisałem do IN POST w zakładce FORMULARZ i wysłałem do nich wiadomość, podałem im numer paczki, przesyłki, kod do otwarcia tej skrzynki, zobaczymy co mi odpiszą, oczywiście dostałem potwierdzenie na mail że moje pismo zostało zarejestrowane, ale zadzwonić do nich też zadzwonię . pozdrawiam .
@Alan_700 dzwoń: 722 444 000 lub 746 600 000
Skontaktuje się z nimi telefonicznie, na razie napisałem do nich w FORMULARZU KONTAKTOWYM .