Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od tygodnia lub nawet dwóch przestałem otrzymywać e-maile informujące o pojawieniu się nowych ofert z kategorii tzw obserwowanych wyszukiwań. Dwukrotnie sprawdzałem i dodatkowo potwierdzałem chęć otrzymywania takich powiadomień, niestety bezskutecznie. Sprawdzałem również folder spam, ale tam też niczego nie ma. Co takiego stało się że przestaliście wysyłać mejle?
@Willy_ly konsultuję Twoje zgłoszenie. Proszę Cię o chwileczkę cierpliwości.
@Willy_ly otrzymałam informację, że z naszej strony powiadomienia są wysyłane prawidłowo - codziennie rano. Proszę spróbuj wyszukać wiadomość z wczoraj po tytule "Artur, zobacz 8 nowych ofert w Twoich 4 ulubionych wyszukiwaniach". Jeśli nie uda Ci się znaleźć wiadomości, skontaktuj się z administratorem swojej poczty.
Rzeczywiście mejle przychodzą, tylko moja aplikacja wrzuca je do jakiegoś innego folderu, do którego nigdy nie zaglądałem