anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak produktu w paczce

nikusia1308
#2 Obserwator#

Dzień dobry. Dzisiaj po otworzeniu paczki otrzymanej od sprzedawcy Allegro zorientowałam się, że brakuje w niej jednego przedmiotu z zamówienia (zamówiłam 5 kostiumów kąpielowych, a otrzymałam 4). Na załączonym paragonie jest on natomiast uwzględniony… Zgłosiłam przed chwilą brak produktu poprzez wiadomość do sprzedawcy i czekam na odpowiedź, ale zastanawiam się czy macie jakieś doświadczenia w takich sytuacjach. Koszt produktu nie był duży, 59zł, był to jeden z tańszych produktów z tego zamówienia. Ale kupuję na Allegro już ponad 18 lat, często są to produkty o wyższej wartości i zastanawiam się jak się zabezpieczyć w przyszłości przed takimi sytuacjami. Czy sprzedawcy mają kamery w swoich magazynach? Czy to ja powinnam zadbać o to by robić unboxing przed kamerą? W tym przypadku moja ewentualna strata to na szczęście „tylko” 59zł.
Sprzedawca ma bardzo dobre opinie, więc nie spodziewam się by zrobił to celowo, ale nie wiem czy będzie w stanie sprawdzić moment pakowania przesyłki… być może „ratuje” mnie inpost, jeśli waży dostarczane przez siebie przesyłki. Być może martwię się na zapas, ale sytuacja zniechęciła mnie troszkę zwłaszcza przed zakupem bardziej wartościowych przedmiotów. 
pozdrawiam

 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

Syla270985
#12 Orędownik#

@nikusia1308 Jak dla mnie martwisz się na zapas. Była to najpewniej zwykła pomyłka przy pakowaniu, sprzedawca sprawdzi i Ci dośle. Ja raz nawet dostałam czyjeś zamówienie zamiast swojego. Pomyłki się zdarzają. Nie ma co się martwić na zapas, poczekaj na informacje od sprzedawcy 🙂 

oznacz moderatorów

nikusia1308
#2 Obserwator#

Na to liczę:) ale też zastanawiam się jak się zabezpieczyć przed taka pomyłką  w przyszłości. Tu akurat kwota niewielka…

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nigdy nie zabezpieczysz się na 100%. Poczekaj a jak nie odpowie to napisz, pomożemy.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Dobrze zrobiłaś zgłaszaj to sprzedającemu, czekaj na odpowiedź. Nie odpowie to otwórz dyskusję ale poczekaj może wszystko się wyjaśni. Jeżeli paczka była uszkodzona to dobrze zrobić protokół szkody.

oznacz moderatorów

nikusia1308
#2 Obserwator#

Folia była oryginalnie zaklejona, nie było żadnych uszkodzeń. Czekam zatem na odzew sprzedawcy. Dzięki za pomoc:-)

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Dostaniesz odpowiedź w poniedziałek ale może też byc tak że sprzedawca wysłal ci z 2 magazynów towar 4szt z 1 i 1szt z 2 lub to pomyłka 

oznacz moderatorów

nikusia1308
#2 Obserwator#

Być może jest tak jak mówisz, ale chyba poinformowałby mnie o takim rozdzieleniu paczki? Swoją drogą przez tyle lat nigdy mi się dzielenie paczki nie przytrafiło:-) dobrze wiedzieć, że tak sprzedawcy robią…

oznacz moderatorów