anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak przesyłki na adres e-mail

Client:72599626
#7 Wielbiciel#

Zrobiłem zakup i powinienem dostać przesyłkę natychmiastowo dostałem tylko potwierdzenie płatności powinienem dostać jeszcze e-mail z kodem aktywacyjnym 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:72599626 Otwórz spór, zgłoś w  nim problem i po 24 godzinach poproś tam i pomoc pracownika Allegro. Otrzymasz wtedy przedmiot zakupu lub zwrot wpłaty.

Spór na Allegro; https://allegro.pl/dyskusje/nowa

Spór na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

Gdyby to nie pomogło, po 14 dniach od zakupu złóż wniosek o zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia

oznacz moderatorów