Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
13.08.25 złożyłem zamówienie (a10a1f00-782a-11f0-ada5-916c2f6586b6). 14.08.25 otrzymałem maila i wiadomość SMS, że przesyłka jest gotowa do odbioru (nr przesyłki: AD00U20379), jednak przesyłki w punkcie odbioru nie ma. Pracownik punktu odbioru twierdzi, że żadna taka przesyłka do nich nie dotarła (byłem w punkcie dwa razy, 14.08 oraz 16.08).
W historii przesyłki w aplikacji allegro widnieje informacja, że przesyłka została doręczona, ja jednak jej nie odebrałem. Omyłkowo też nie mogła być wydana, skoro tylko ja mam kod odbioru, tak?
Sprzedawca twierdzi, że nie jest stroną, bo to allegro odpowiada za dostawę (DHL).
Domyślam się, że nastąpił jakiś błąd w systemie DHL. Co teraz powinienem zrobić? Liczę się z tym, że straciłem przesyłkę, czas i pieniądze, całe szczęście nie jakieś duże, ale ciekawi mnie, jak do tego doszło.
Pozdrawiam.
Cześć @pershingov, dziękuje za zgłoszenie. Przekazałem sprawę do odpowiedniego działu i czekam na jej zweryfikowanie. Z racji weekendu, odpowiedź powinna pojawić się na początku przyszłego tygodnia. Jak tylko ją otrzymamy, poinformujemy Cię niezwłocznie.
No doszło tak, że wybrałeś tę dostawę xD. Opinie, opinie, zawsze opinie należy przed użyciem przejrzeć....xD