Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Nie otrzymałam monet, które z godnie z regulaminem promocji powinniście Państwo dodać do mojego konta za przesyłkę do Waszych paczkomatów Allegro One Box.
Proszę o interwencję.
@Janusz12349 Proszę o podanie numeru zamówienia, za które powinien Pan otrzymać monety.
1) a1276fa0-1819-11ef-a197-7bae682d02ed
2) 6cf8e3f0-175e-11ef-bf3d-73351cddd5bc
Wcześniej też była taka sytuacja, że nie pojawiły się u mnie monety.
DO: Natalia Moderatorka
??? Proszę o informację zwrotną.
@Janusz12349 jeszcze nie otrzymałyśmy odpowiedzi w tej sprawie.
Na pewno wrócimy do Ciebie, gdy tylko otrzymamy odpowiedź.
@Janusz12349 Dodaliśmy 2 monety na Twoje konto (tylko jedno z tych zamówień zrobiłeś w środę).
DO: Ola Moderatorka
1) Żenujące jest to, że musicie dodawać ręcznie coś co powinno być dodawane z automatu! Ponadto to nie ja powinienem się o to dopominać! Świetna promocja; klient się nie zorientuje to świetnie dla nas.
2) We wtorek, też była organizowana taka promocja, jeśli nie wiesz to sprawdź proszę! Nie wiecie co organizujecie i kiedy? Trochę źle to świadczy o Was jako o firmie. Chyba, że robicie to z premedytacją!
@Janusz12349 Przepraszam Cię za to zamieszanie, dodaliśmy na Twoje konto kolejne 2 monety.
@kostas11 Proponuje, abyś nie wypowiadał się jak nie masz na jakiś temat pojęcia.