Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kolejne moje zgłoszenie tym razem telefoniczne pozostało bez odzewu. Mam kilka kont sprzedażowych i jedno prywatne z którego kupuję po kilka części samochodowych dziennie korzystając ze SMART. Jest na allegro użytkownik który posiada bardzo duży asortyment części na kilku kontach i byłem jego klientem bardzo często. Zdarzyła się reklamacja z mojej strony i założyłem dyskusję w sprawię braku numeru paczki ponieważ miała być wysłana od razu a po 4 dniach brak informacji o wysyłce. Po upływie czasu na wystawienie komentarza zostałem dodany na czarną listę na wszystkich kontach, w tym na takich na których nawet nic nie kupiłem lub nie dotyczyły sprawy. Sprzedający poinformował mnie że mogę u niego dokonać zakupu tylko telefonicznie ponieważ stwarzam problem na allegro. Zgłosiłem to do allegro mija ponad tydzień i nic.
Jasne że mogę iść kupić gdzie indziej ale za te kilka dni już straciłem sporo kasy, musiałem kupić drożej z ceną wysyłki np. 30zł
Nie uzasadnione dodanie do czarnej listy i oferowanie zakupu poza allegro, nie po to mam smart, zależy mi też na odbiorze w paczkomatach bo mam po kilka paczek dziennie.
Sam mam kilka ludzi na czarnej liście ale raczej za sytuacje gdzie nie odbierali paczek za pobraniem i nie zapłacili...
Odmowa sprzedaży jest też oczywiście niezgodna z przepisami prawa ale to allegro powinno się tym zająć chyba a nie ja ?!
namawianie do sprzedaży poza allegro jest niezgodne z tutejszym regulaminem jeśli masz to na piśmie możesz zgłosić
pmk0018 cóż , czasem lepiej się dogadać ze sprzedawcą . Nikt Ci nie zabrania kupować , zawsze masz opcję jako niezarejestrowany
cyt-,,,Sam mam kilka ludzi na czarnej,,, - brawo !!!
@pmk0018 Piszesz- Sam mam kilka ludzi na czarnej liście
A za chwilę- Odmowa sprzedaży jest oczywiście niezgodna z przepisami prawa
To jak to jest? Ty możesz- inny już nie. On łamie prawo- ty nie?
I nie ważne za co jesteś na tej liście-Nikt nie wrzuca do wora za darmo.
Ja mam wyraźny powód, mam 3 osoby na czarne liście, w każdym przypadku jest to zamówienie kurierem za pobraniem i nie odebranie przesyłki brak zwrotu poniesionych kosztów paczka DPD w dwie strony to 30zł, jeden klient nawet dwa razy zamówił i dwa razy nie odebrał - to jest sytuacja gdzie mam prawo odmówić wysyłki - gdyby czarna lista miała taką możliwośc to chętnie bym dalej umożliwiał zakup lecz po opłaceniu przesyłki ale tak się nie da.
Jak zawsze głupia dyskusja a mnie interesuję aby ktoś z allegro się wypowiedział w tym temacie.
@pulkownik66 Ja mam kogoś z wyraźnego powodu - naraził mnie na koszty
Ja jestem u kogoś na CL z powodu zapytania o numer paczki i reklamacji jednej części
Widzisz różnicę ?
@mdrogeria Niezarejestrowany kupię Smartem ? Po to mam smart aby nie płacić za wysyłkę
@pmk0018 Nie- nie widzę różnicy w łamaniu prawa.I to jest twój cytat- Odmowa sprzedaży jest oczywiście niezgodna z przepisami prawa.Więc przestań się już wybielać i przeczyć samemu sobie.
pmk0018 ,,ja mam , a on to,, każda pliszka swój ogonek chwali .Probowałeś się skontaktować zanim dodałeś do CL , pewnie nie ,a może powód był istotny .
Żaden sprzedający nie dodaje kupującego do czarnej listy bez powodu, bo przecież to właśnie kupujący dają mu zarobić.
Czarna lista jest zgodna z prawem. Sprzedający ma prawo do odmowy sprzedaży, ale ta odmowa musi być uzasadniona.
@pulkownik66bo nie znasz lub nie rozumiesz prawa temu nie widzisz różnicy, niezgodna z prawem jest odmowa bez powodu, ja odmawiam z racji nie uregulowania należności za nieodebrane przesyłki
@mdrogeriaw każdym przypadku zwłaszcza prosząc o zwrot kosztów
@konto zamknięte Dlatego napisałem wcześniej jaki powód podał mi sprzedawca a z takiego nie może mi odmówić sprzedaży
Nie tego dotyczył mój post tylko chodzi o ponowne zgłoszenie i brak odpowiedzi od allegro dlatego piszę tutaj a oczywiście wypowiedzi poza tematem
@pmk0018 - oczekujesz konkretów pytając użytkowników ? Mocna rzecz.... Dlaczego nie skorzystasz z Allegro Pomoc (chat, umówiona rozmowa, mail) tylko pytasz ludzi którzy nie są strona, tylko kibicami ? Równie dobrze mógłbyś iść na najbliższy przystanek autobusowy i tam popytać. Nie irytuj się, cześć z nas jest tutaj po to żeby się bawić, a nie napinać....
@pmk0018 Niestety nie widzę na Twoim koncie wiadomości do nas w tej sprawie. Podaj mi proszę jej numer. Sprawdzę dlaczego nie otrzymałeś odpowiedzi.
Sprzedający mogą dodawać do "czarnej listy" klientów, z którymi mieli nieprzyjemne doświadczenia i spodziewają się, że mogą się one powtórzyć.
@nat_not "Sprzedający mogą dodawać do "czarnej listy" klientów, z którymi mieli nieprzyjemne doświadczenia i spodziewają się, że mogą się one powtórzyć."
Niestety niektórzy sprzedający dodają do czarnej listy także klientów którzy z tymi sprzedającymi mieli nieprzyjemne doświadczenia. Ja na przykład wylądowałem na czarnej liście sprzedawcy który przez dwa tygodnie nie potrafił wysłać moich zakupów, gdy się upomniałem o wysyłkę obiecał że "już jutro wyśle", a trzy dni później nadal niczego nie wysłał więc zażądałem zwrotu pieniędzy. W pocie czoła zapracował więc na negatywa którego mu wlepiłem, a on w odwecie wpisał mnie na czarną listę. Ale krzyżyk mu na drogę, nie ma w ofercie niczego, czego nie dałoby się kupić od innych, rzetelnych sprzedawców.
@nat_not W pierwszym zdaniu napisałem że tym razem telefoniczne zgłoszenie więc nie ma wiadomości. Dostałem informację że otrzymam mail z potwierdzeniem zgłoszenia, nie dostałem nic. Na inne zgłoszenie sprzed kilku miesięcy też nie ma odpowiedzi