anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak SMSa do potwierdzenia zakupu przez Allegro Pay

maid1
#7 Wielbiciel#

Do "wczoraj"  każdy zakup przez Allegro Pay potwierdzałem kodem z SMSa.
Dzisiaj nie dostałem SMSów do 2 zakupów jakie zrobiłem.

Czy coś się zmieniło w tym zakresie? 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

xyz96
#21 Demiurg#

@maid1 Sprawdź, czy masz podany w ustawieniach prawidłowy numer telefonu, może zmieniłeś numer? Jeśli nie, wyjaśnij to na czacie lub przez formularz kontaktowy w Allegro Pay; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=71f555ff-e040-42b3-a55b-d46b7fc1d3cc

oznacz moderatorów

maid1
#7 Wielbiciel#

Wczoraj zgłosiłem ten problem przez formularz i dzisiaj dostałem odpowiedź:
############################################################ 

Zgadza się, jakiś czas temu wprowadziliśmy zmianę 

Zmianę wdrożyliśmy, ponieważ chcemy zachęcać klientów do zakupów z wykorzystaniem Allegro Pay. Chcemy, aby ta metoda płatności była dla Państwa jeszcze szybsza i wygodniejsza. 

Każdy zakup oczywiście będzie indywidualnie analizowany pod kątem ryzyka i w chwili zakupu (po wybraniu przycisku “Kupuję z Allegro Pay”) będzie podejmowana decyzja, czy wymagana jest autoryzacja kodem SMS przez użytkownika. 

Jeśli autoryzacja kodem SMS nie będzie wymagana, zakup dokona się od razu i zostanie Pan przeniesiony na ekran potwierdzenia.

Jeśli autoryzacja kodem SMS będzie wymagana, wyświetli się Panu standardowy ekran z prośbą o przepisanie kodu SMS. Po poprawnej autoryzacji, zakup się dokona i zostanie Pan przeniesiony na ekran potwierdzenia.

Na ekranie potwierdzenia kodem SMS pojawi się nowy checkbox, który dotyczy preferencji użytkownika dot. pomijania SMS. Zaznaczony oznacza, że mechanizm pomijania SMS jest włączony i część zakupów może nie wymagać autoryzacji SMSem. Odznaczony oznacza, że pomijanie SMS jest wyłączone, czyli każdy zakup wymaga autoryzacji SMSem. Domyślnie wybraną opcją jest pomijanie autoryzacji SMS, gdy to możliwe. Jeśli zmieni Pan preferencję i pozytywnie dokona autoryzacji kodem SMS, jego wybór zostanie zapamiętany.

Uprzedzając Pana pytanie- algorytm bezpieczeństwa w tym przypadku i tak co kilka losowych transakcji jak i przy tych bardziej ryzykownych, odpyta Pana o kod SMS, nawet jeśli zaznaczył Pan, że chce pomijać ten krok. Będzie Pan mógł wtedy zmienić swoja pierwotną odpowiedź i będzie otrzymywać SMSy tak jak wcześniej - przy każdej transakcji. 
############################################################

Wklejam, bo pewnie nie tylko ja o ty nie wiedziałem.

oznacz moderatorów

BILCOR
#7 Wielbiciel#

Od wczoraj mam to samo, po wykonaniu jednego przelewu przez allegro i dwóch bankowych. Dalej nie mam możliwości płacenia przelewem przez alle. Zmiana przeglądarki, komputera nie daje nic. Inne potwierdzenia przechodzą, zwykłe smsy też.

Portal odpowiada, że u nich nic się nie zmieniło.


Jeżeli chodzi o SMS do potwierdzenia przelewu - rozwiązanie sprawy leży po stronie banku bądź operatora płatności. Zespół Allegro nie ma wpływu na tego rodzaju SMS'y. W razie dodatkowych pytań odnośnie serwisu pozostaję do Pana dyspozycji.

Reklamacja w banku przyjęta ale konsultant niczego nienormalnego nie widział.

oznacz moderatorów