Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem przedmiot. Zosta opłacony z góry. Sprzedający zadzwonił ze wystawił go przez pomyłkę i nie ma go już na stanie. Kto powinien dokonać anulacji zakupu ? Chce odzyskać pieniądze razem z kwota wysyłki. Sprzedający twierdzi ze ja mam wybrać jedna z opcji rezygnacji. Ale to z jego winy transakcja nie doszła do skutku.
@Maku5151 masz rację nic nie musisz robić czy anulować bo to nie z Twojej winy, napisz maila że czekasz 24 h na zwrot kasy podaj w razie co numer konta, jak nie zwróci rozpocznij dyskusję i poproś ponownie o zwrot, tu w razie co pomoże allegro 🙂
@Maku5151 Jeżeli to zakup na Allegro Lokalne to podaj sprzedającemu nr konta i niech zwróci Ci kasę, tam inaczej się nie da, jak boisz się albo potrzebujesz pomocy to otwórz dyskusję, masz pomoc Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
Z jego winy nie doszła do skutku owszem. Ale sprzedający nie może anulować transakcji. To opcja dostępna tylko dla kupującego. Dla świętego spokoju bym to kliknęła, żeby szybko odzyskać kasę. Chyba że aż tak bardzo zależy Ci na pognębieniu go za pomyłkę... Ale jedyne co osiągniesz to nie potrzebne nerwy. Przy dużej ilości aukcji czasem człowiek się po prostu myli. A czasem system integracji ze sklepem czy jak to tam się nazywa źle zliczy lub nie policzy czegoś co poszło na wymianę. Moim zdaniem to dopiero gdyby coś opóźniał, kręcił czy ociągał się ze zwrotem byłby powód do robienia hałasu ale tak to jak człowiek człowiekowi...
Hej, dzięki za odpowiedz. Nie zależy mi na ciągnących się kłótniach. Potrzebowałem informacji czy sprzedający może odwołać transakcje czy to po mojej stronie. Już wszystko jasne.