Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry!
Mój problem polega na tym,iż nie widzę zakupu sprzed ponad 2 lat. Wiem, że to standard,ale:
Kiedyś produkt(odkurzacz) był reklamowany ze względu na wadliwy akumulator(nie pamiętam ile po zakupie to było).
Teraz chcę zareklamować w nim szczotkę. Gwarancja się wydłużyła po pierwszej reklamacji,ale nie wiem ile, ponieważ nie pamiętam kiedy była składana,a zakupu nie widać. Wiadomośco od sprzedających, też nie wyświetlają się powyżej 6 miesięcy.
Jak skontaktować się ze sprzedającym, skoro po wpisaniu "odkurzacz" lub "tefal" , nic się nie wyświetla?
Pozdrawiam
[edytowano]
@Zibi7777777 Informacje na temat starszych zakupów możesz pobrać samodzielnie, w tej zakładce.
Dziękuję za pomoc. I tak,ściągnąłem kopię,ale nie jestem w stanie z niej dojść, kiedy była rozpatrzona reklamacja, ponieważ linki nie zawierają wiadomości powyżej 6 miesięcy, a to jedyna droga chyba, do stwierdzenia czy jeszcze mam odkurzacz na gwarancji.
@Zibi7777777 Przykro mi, ale wiadomości w Centrum Wiadomości są przechowywane do 6 miesięcy, po czym są usuwane bezpowrotnie.
No dobrze,ale na pewno jest jakaś mozliwość , aby dowiedzieć się daty pierwszej reklamacji? Jest mi to niezbędne aby wiedzieć, o ile się ona przedłużyła i czy mogę ponownie zareklamować produkt.
Przedłuża się tylko jako reklamacja była na gwarancji.
@Zibi7777777 Kopie wiadomości są wysyłane na maila. Innej możliwości nie ma. Nie zapisujemy w systemie daty reklamacji. Czy próbowałeś kontaktować się w tej sprawie ze sprzedawcą?
Kopie wiadomości są wysyłane na maila. Innej możliwości nie ma. Nie zapisujemy w systemie daty reklamacji. Nie bardzo rozumiem co to ma do mojej sprawy, jeśli kopie nie są powyżej 6 miesięcy.
Czy próbowałeś kontaktować się w tej sprawie ze sprzedawcą? Jeszcze nie kontaktowałem się, ale zrobię to, wysyłając wiadomość mailową. Czyli wszystko rozumiem zależy teraz od sprzedającego uczciwości?
Reklamacja składająca u sprzedającego z tytułu rękojmi nie przedłuża się.
Kto powiedział,że chcę zgłaszać z tytułu rękojmi, skoro towar był naprawiany, automatycznie przedłuża się gwarancja. art 581 Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2014 r. poz. 121).
Proszę trzymać się treści moich wypowiedzi, bez insynuowania opcjonalnych form, które nie mają na celu pomocy.
Dziękuję