anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak wplaty u sprzedajacego

kasia12324
#7 Wielbiciel#

Witam 22.04.2022 zamówiłam pewien przedmiot, przelew,byl zrobiony metoda (przelew tradycyjny przez PayU ) w ten sam dzień. Jednak wpisałam zły tytuł jaki był podany . Do dziś pisze ( płatność w toku ) co w takim wypadku robic?? 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

A3dam
#19 Nestor#

@kasia12324 
Wysłać kolejny przelew (tym razem z poprawnym tytułem), a przelew z niepoprawnym tytułem w ciągu kilku dni wróci na konto.

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@kasia12324 Cześć. 🙂 Jeśli wpisałaś zły tytuł, to przelew nie zaksięguje się poprawnie na koncie Sprzedającego. 

Możesz ponowić płatność w zakładce Moje zakupy (kliknij przycisk [Ponów płatność] i wybierz ponownie opcję dostawy oraz metodę płatności). Możesz przesłać potwierdzenie przelewu przez ten formularz. Anulujemy tę płatność. 

oznacz moderatorów