Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam 22.04.2022 zamówiłam pewien przedmiot, przelew,byl zrobiony metoda (przelew tradycyjny przez PayU ) w ten sam dzień. Jednak wpisałam zły tytuł jaki był podany . Do dziś pisze ( płatność w toku ) co w takim wypadku robic??
@kasia12324
Wysłać kolejny przelew (tym razem z poprawnym tytułem), a przelew z niepoprawnym tytułem w ciągu kilku dni wróci na konto.
@kasia12324 Cześć. 🙂 Jeśli wpisałaś zły tytuł, to przelew nie zaksięguje się poprawnie na koncie Sprzedającego.
Możesz ponowić płatność w zakładce Moje zakupy (kliknij przycisk [Ponów płatność] i wybierz ponownie opcję dostawy oraz metodę płatności). Możesz przesłać potwierdzenie przelewu przez ten formularz. Anulujemy tę płatność.