anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak wszystkich możliwości przy Allegro Pay w razie anulowania zakupu

renilew
#1 Nowicjusz#

Witam, tradycyjnie sytuacja związana z lombardem, bo one mogą wszystko na Allegro. Jak zwykle 5-15 minut po zakupie e-mail lub telefon, że towar zszedł na pniu w punkcie i nie jest już dostępny. To już mnie spotyka notorycznie, do 2 co 3 zakup od znanej sieci lombardów. Taki mają system, szczególnie jak coś się sprzeda minutę po wystawieniu, wtedy analizują, aha, widocznie musi być więcej warte. Telefon do kupującego, oj jojoj, Panie kupujący, przepraszamy, taka sytuacja, wydamy dyspozycję do księgowej o zwrot należności. Na zwrot czekamy do 14 dni, bo oni mają czas, a sprzedawca już wystawia ponownie ten sam towar o 200zł drożej 🙂 no i ok., niech mają, ale dziś w ogóle już przeszli samych siebie, bo za towar zapłaciłem z Allegro Pay. I teraz tak, raty do spłacenia są, dostępne środki dla innych zakupów zniknęły, bo przecież nimi uregulowałem zakup, kasy nie ma, towaru nie ma, a oni mają przecież czas. Więc grzebię w opcjach, o, jest możliwość anulowania zakupu. Klikam i cóż widzę? Oczywiście wszystkie opcje do zaznaczenia, dlaczego chcę anulować zakup wskazują na moją winę. Czyli rozmyśliłem się, pomyliłem, źle klikłem itd., a gdzie opcja sprzedający zrobił mnie w uja? W sensie, że on się wycofał ze sprzedaży. Ni ma. Bo po co, wina je moja, kasa je nasza, ino ja będę spłacał dopóki lombard nie zwróci należności, a pogonić ich nie ma kto, bo Allegro zawsze staje po stronie płatnika prowizji, a im większy płatnik prowizji, tym mniejsze szanse na cokolwiek, bo wiadomo, przecież nie będą wchodzić w konflikt z kimś, kto daje im zarobić. tylko zapominają, że gdyby nie kupujący, nie byłoby żadnej transakcji i prowizji dla serwisu. Ehhhh...

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

kostas11
#21 Demiurg#

@renilew no takie życie 😞 to po co u nich kupujesz notorycznie ?

To nie anuluj ani nie rób zwrotu, muszą oddać kasę tak czy tak, to przynajmniej zwrotu prowizji nie dostaną i się nauczą 🙂

Jak zwrócą a w przypadku braku towaru muszą zrobić to natychmiast, kasa wróci na limit 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Jeśli Ci nie odpowiadają opcje anulowania dostępne na Allegro, to wyślij rezygnację z zakupu mailem, tam możesz wpisać co chcesz. Takie odstąpienie od umowy jest również ważne. Nie musisz w ogóle odstępować od umowy, to sprzedawca nie może się z niej wywiązać, więc powinien niezwłocznie oddać pieniądze.

Zwroty i reklamacje zakupów z Allegro Pay przebiegają zgodnie z zasadami obowiązującymi na Allegro.

Jeśli zwrócisz lub anulujesz zakup opłacony z Allegro Pay - środki zwrócone przez sprzedającego przez Allegro Finanse zwiększą Twoje środki dostępne w usłudze.

Na zwrot środków przez sprzedającego czekamy:

  • 30 dni w przypadku opcji spłaty w ciągu 30 dni
  • 1 miesiąc w przypadku pozostałych opcji spłat.

Jeśli środki nie wpłyną w tym czasie, masz obowiązek spłacić swój zakup samodzielnie. Aby Ci to umożliwić, zmienimy Twój harmonogram spłat. Nie poniesiesz z tego tytułu dodatkowych kosztów. Zaktualizowany harmonogram znajdziesz w Twoim panelu Allegro Pay.

Jeżeli sprzedający zwróci środki przez Allegro Finanse po tym, jak już spłacisz zakupy - zwrócimy Ci nadpłaconą kwotę. Otrzymasz przelew na rachunek bankowy, z którego zakupy zostały opłacone. Jeśli nie będzie to możliwe - skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić sposób zwrotu środków.

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/allegro-pay/allegro-pay-najczesciej-zadawane-pytania-0K6dOBv...

oznacz moderatorów