Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Chciałam wyjaśnić sytuację z allegro. Zakupiłam towar, po czym zwróciłam do sprzedającego.
Numer zamówienia
Nie otrzymałam zwrotu środków więc rozpoczęłam dyskusję. Dyskusję zakończono i poinformowano mnie o zwrocie środków. Otrzymałam informację którą zawarłam poniżej. Niestety pieniędzy do dziś nie otrzymałam. Kontaktowałam się ponownie telefonicznie ze sprzedającym, który wysłał mi nawet screen z numerami i kwotą zwrotu do allegro. Mówi że z jego strony jest wszystko opłacone i zrealizowane. Dlaczego nie otrzymałam zwrotu od Allegro?
Taką wiadomość z takimi informacjami otrzymałam 28 września od Allegro:
12 sierpnia 2023
27 września 2023
Proszę o pomoc , gdyż w inny sposób nie mogę się skontaktować z allegro.
@martita21_2006 a w jaki sposób płaciłeś?
Moderatorki jutro zetkną @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Kontakt z Allegro jest,https://allegro.pl/pomoc/kontakt rozumiem że to mail od Allegro o zwrocie środków, a jak płaciłeś?
@martita21_2006 Widzę, że zwrot środków do wskazanego zamówienia został prawidłowo wykonany. Proszę napisz do nas w tej sprawie przez formularz.
Dziękuję za link do formularza. Niestety wielokrotnie próbowałam przez niego się kontaktować , ale nie mogę przejść dalej. Wybieram pozycję kupujący i nic. Strona się nie otwiera.
Próbowałam też przy tematach pomocy napisać wiadomość ale gdy klikam wyślij pojawia się błąd i komunikat skontaktuj się z biurem obsługi klienta☹️
@martita21_2006 Nie nękaj już sprzedającego skoro zwrócił pieniądze, co potwierdza w_kiwi.
Lepiej sama pomyśl co mogło być nie tak, może podałaś nieaktualny lub błędny numer konta bankowego? Może jakiś inny powód?
Pieniądze powinny być na koncie bankowym z którego płaciłaś zakup lub który podałaś sprzedającemu do zwrotu. Gdzie ich szukasz?
@martita21_2006 Wyczyść proszę pamięć podręczną przeglądarki. Upewnij się również, że masz aktualną wersję oprogramowania na swoim urządzeniu oraz najnowszą wersję przeglądarki. Daj znać, jeśli to nie pomoże. 🙂
Dziękuję za pomoc . udało się poprzez inną przeglądarkę.Sytuacja rozwiązana po kontakcie z Allegro.
Pozdrawiam
Witam mam ten sam problem 😞
@Client:68340405 Cześć. 🙂 Podaj proszę więcej szczegółów. Z którym zamówieniem pojawił się problem? Czy rozpocząłeś dyskusję?
Cześć zakupiłam etui i szkło hartowane przez pomyłkę nie do tego modelu telefonu. Przez e mail napisałam do sprzedającego o prośbę zwrotu. Sprzedający wyraził zgodę przez formularz. Tak też zrobiłam. Od 25 wrzesnia nie otrzymałam zwrotu gotówki a sprzedający twierdzi że zlecił i wysłał pieniądze za zwrócony towar.
Jak zwrócił to dostałeś maila od Allegro-byl mail? po takim mailu w 3dni wracają środki tam skąd wyszły.
Tak dostałam maila już prześlę jakiego
Oczywiscie rozpoczęłam dyskusje. Pojawił się komunikat
@Client:68340405 Sprzedający zwrócił 36,97 zł na rachunek, z którego opłaciłaś zamówienie 26 września.
Sprawdź ponownie rachunek, z którego opłaciłaś to zamówienie w historii z okolic 26-29 września, a jeśli nie zlokalizujesz zwrotu, to daj mi znać. Prześlemy Ci potwierdzenie przelewu i będziesz mogła wyjaśnić tę sprawę w swoim banku.
Ok dziękuję
Bardzo dziękuję za pomoc🤗 Prztrzepałam historię przelewu na koncie męża i okazuje się że przelew faktycznie doszedł. Dlaczego akurat na jego konto jak przelew był robiony z mojego konta. To już nie ważne grunt że wszystko się wyjaśniło. Dziękuję bardzo za pomoc. Pozdrawiam