Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dniu 07.07.2020 dokonałam zwrotu towarów. Kiedy po 14 dniach nie otrzymałam zwrotu środków skontaktowałam się ze sprzedającym. Sprzedający stwierdził że nie zwrócił środków ponieważ w paczce nie znajdował się formularz zwrotu albo moje dane ( zwrot do paczkomatu wykonany zgodnie z instrukcją). W dniu 26.07.2020 w wiadomości od sprzedajacego uzyskałam informacje o zwrocie. Do teraz środki nie wpłyneły na moje konto. Co się dzieje?
@zelma24 W jaki sposób płaciłaś za towar?
Kodem Blik
Sprzedawca nie ma prawa wymagać jakiegoś formularza w paczce, jeśli był to zwrot przez formularz zwrotu na stronie Allegro. Już dawno powinien oddać pieniądze. Jeśli nawet sprzedawca zlecił zwrot wpłaty po terminie, powinnaś otrzymać info od Allegro w tej sprawie, ale po działaniach tego sprzedawcy wnioskuję, że takiego powiadomienia od Allegro nie było i sprzedawca wpłaty nadal nie zwrócił. Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa napisz w niej o problemie i po 24 godzinach tam poproś o pomoc pracownika Allegro.
Już to zrobiłam. W chwili obecnej w dyskusji sprzedawca wstawił ta sama wiadomość która on niego otrzymałam. Poprosiłam Allegro o włączeni się.
Formularz zwrotu to wystarczy na allegro wypełnić i działa 🙂