anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zwrotu, co mogę zrobić?

bunia9620
#1 Nowicjusz#

Zrobiłam zakupy u różnych sprzedających, zapłaciłam za cały koszyk i pieniądze pobrano, a w moich zakupach widnieje przy kilku produktach "plonów próbę  płatności" bądź "płatność anulowana". Minęło już 2 tyg A pieniedzy nie oddzywalam. 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

xyz96
#21 Demiurg#

@bunia9620 Jaką metodą płaciłaś? Tam gdzie masz "płatność anulowana" pieniądze powinny wrócić do Ciebie po 3 dniach i możesz ponowić płatność, aby sprzedawca ją otrzymał. Sprawdź, czy pieniądze nie wróciły tu; https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/

Jeżeli nic nie masz, upomnij się o pieniądze u Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f Najszybszy jest czat.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@bunia9620 Jeśli transakcja ma status anulowana, a pieniądze zostały pobrane z Twojego rachunku bankowego, wpłata jest zwracana na rachunek, z którego została wykonana. Sprawdź proszę ponownie swoje konto bankowe, szczególnie w okolicach daty tego zamówienia. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów