anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak zwrotu gotówki na koncie

Client:24244792
#7 Wielbiciel#

zwróciłem towar 

DATA ZGŁOSZENIA I NUMER ZWROTU

8 grudnia 2023 17:30 8JYZ/2023

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

LEW433
#21 Demiurg#

A jak był zrobiony zakup i od kogo, po zwrocie sprzedającego Allegro wysyła maila, był mail?

oznacz moderatorów

Client:60956207
#10 Popularyzator#

Rozumiem, że chcesz uzyskać informacje na temat braku zwrotu gotówki na koncie Allegro po zwróceniu towaru. Zgodnie z dostępnymi informacjami, procedura zwrotu pieniędzy po zwróceniu towaru różni się w zależności od sposobu dokonanej płatności.

**Zwrot pieniędzy na Allegro Pay:**
- Pieniądze na Allegro Pay uzupelnią się:
- w ciągu kilkunastu minut, jeśli sprzedający zwróci je przez Allegro Finanse
- w ciągu 3 dni roboczych, jeśli sprzedający zwróci je poza Allegro Finanse.

**Zwrot pieniędzy po zwróceniu towaru:**
- Sprzedający powinien zwrócić pieniądze w ciągu 14 dni od momentu otrzymania wypełnionego formularza zwrotu. Może jednak poczekać do czasu otrzymania zwracanego zakupu.
- Jeśli pieniądze od sprzedającego nie wpłyną w wyznaczonym czasie, a nie masz zaległych spłat, Allegro zwróci nadpłacone pieniądze przelewem na Twoje konto wskazane przy wnioskowaniu o Usługę Allegro Pay.

Jeśli nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy na konto Allegro po zwróceniu towaru, zalecam skontaktowanie się z obsługą klienta Allegro w celu uzyskania dalszej pomocy w tej sprawie. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:24244792 podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy ten zwrot. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:24244792
#7 Wielbiciel#

Numer płatności

0d9a6c51-9368-11ee-bf2b-597dc4a67eed

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:24244792 Sprzedający nie zlecił zwrotu tej wpłaty przez nasz system. Zachęcam do bezpośredniego kontaktu z nim w tej sprawie.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:24244792
#7 Wielbiciel#

ZAMAWIAŁEM I PŁACIŁEM PRZEZ ALLEGRO 

WIEC PROSZE O SFINALIZOWANIE ZWROTU PRZEZ ALEGRO

pozdr J.O.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:24244792 rozumiem, ale to sprzedający musi zlecić zwrot dla Ciebie w naszym systemie, stąd tak jak prosiła Natalia, skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedającym w tej kwestii. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kalorr
#8 Zapaleniec#

A co będzie jak sprzedawca nic nie odpowie i kupującego oleje? Wtedy kupujący nie odzyska kasy?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kalorr wtedy kupujący może założyć dyskusję i poprosić w niej o naszą pomoc. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów