Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie. Miał ktoś z was podobny problem tutaj mianowicie po odesłaniu produktu nie dostałem zwrotu pieniędzy i powiadomienia w e-maili o zwrocie, w szczegółach widnieje decyzja sprzedającego o pełnym zwrocie. Telefon komórkowy nie odpowiada po przez Allegro też zgłaszałem i nic.
Minelo 14dni od zgloszenia zwrotu?
@bimb1924 rozumiem, że chodzi o zamówienie nr e8ff7200-ea46-11ef-ae30-2545f7e5a8f5.
Sprzedający zlecił zwrot 23.02.2025, ale nie zaksięgował się poprawnie, powinien go powtórzyć.
Jeśli nie odpowiada na Twoje wiadomości, załóż proszę dyskusję, po 24h będziesz mógł poprosić w niej o pomoc pracownika Allegro.
@la_nika ok rozumiem, ale nie mogę się w żaden sposób skontaktować. Próbowałem przez dyskusję ale wyskakuje komunikat że sprzedający podjąć decyzję i przez wiadomości allegro tel kom i e-mail
@bimb1924 załącz proszę zrzut ekranu z wyświetlanym błędem przy otwieraniu dyskusji (uwzględnij na zrzucie pasek adresowy strony, datę oraz godzinę). Dodatkowo poprosiłam zespół, zajmujący się tematyką płatności o skontaktowanie się ze sprzedającym w Twojej sprawie.
@Sa_novataka to sytuacja
@bimb1924 Dziękuję! Usunęłam zdjęcie, ze względu na widoczny login sprzedawcy ale nie martw się - przekazałam temat pojawiającego się komunikatu do działu technicznego. Skontaktowaliśmy się również już ze sprzedającym, w sprawie ponowienia zwrotu dla Ciebie. 😊
To ja dziękuję i życzę powodzenia 🤝