anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zwrotu pieniędzy po odesłaniu produktu

bimb1924
#7 Wielbiciel#

Witajcie. Miał ktoś z was podobny problem tutaj mianowicie po odesłaniu produktu nie dostałem zwrotu pieniędzy i powiadomienia w e-maili o zwrocie, w szczegółach widnieje decyzja sprzedającego o pełnym zwrocie. Telefon komórkowy nie odpowiada po przez Allegro też zgłaszałem i nic.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

az1rael
#21 Demiurg#

Minelo 14dni od zgloszenia zwrotu?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@bimb1924 rozumiem, że chodzi o zamówienie nr  e8ff7200-ea46-11ef-ae30-2545f7e5a8f5.
Sprzedający zlecił zwrot 23.02.2025, ale nie zaksięgował się poprawnie, powinien go powtórzyć. 
Jeśli nie odpowiada na Twoje wiadomości, załóż proszę dyskusję, po 24h będziesz mógł poprosić w niej o pomoc pracownika Allegro. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

bimb1924
#7 Wielbiciel#

@la_nika  ok rozumiem, ale nie mogę się w żaden sposób skontaktować. Próbowałem przez dyskusję ale wyskakuje komunikat że sprzedający podjąć decyzję i przez  wiadomości allegro tel kom i e-mail 

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@bimb1924 załącz proszę zrzut ekranu z wyświetlanym błędem przy otwieraniu dyskusji (uwzględnij na zrzucie pasek adresowy strony, datę oraz godzinę). Dodatkowo poprosiłam zespół, zajmujący się tematyką płatności o skontaktowanie się ze sprzedającym w Twojej sprawie. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

bimb1924
#7 Wielbiciel#

Screenshot_20250312_190017.jpg@Sa_novataka to sytuacja

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@bimb1924 Dziękuję! Usunęłam zdjęcie, ze względu na widoczny login sprzedawcy ale nie martw się - przekazałam temat pojawiającego się komunikatu do działu technicznego. Skontaktowaliśmy się również już ze sprzedającym, w sprawie ponowienia zwrotu dla Ciebie. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

bimb1924
#7 Wielbiciel#

To ja dziękuję i życzę powodzenia 🤝

oznacz moderatorów