Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zwróciłam przedmiot i aktualnie status zwrotu na allegro widnieje jako "pełen zwrot pieniędzy", jednakże nie dostałam żadnego e-maila od Allegro o zleconym zwrocie i zakup dalej widnieje w allegro pay jako do opłacenia. Co w takiej sytuacji czekać jeszcze czy założyć dyskusję ?
@Client:88361081 dyskusję możesz założyć w każdym momencie. Doprecyzuj co to za zakup. Sprawdzę, czy sprzedający zwrócił płatność.
b6bef390-349e-11f0-9281-e35dbb9c0f8f
@Client:88361081 Sprzedający zwrócił pieniądze, ale płatność została anulowana, dlatego się nie zaksięgowała. Widzę, że założyłaś dyskusję. Jeśli sprzedający nie odpisze, poproś o pomoc Allegro. Nasi doradcy włączą się do dyskusji i Ci pomogą 😉