Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam anulowałam zakup 13 grudnia i do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy od sprzedawcy, co teraz?
@honey_79 zapytaj się sprzedawcy, napisz wiadomość i się spytaj, urlop, przerwa świąteczna a może jest już u Ciebie tu https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/
No niestety nie zwrócił. Pisałam 30 grudnia i mi odpisał że już teraz zlecił zwrot. 4 stycznia ponownie napisałam więc odp że mają remanent i brak środków na koncie żeby wypłacić
@honey_79 Teraz poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Szybko odda gdy upomni go Allegro. Po anulowaniu powinien oddać niezwłocznie, Ciebie nie interesują jego urlopy i święta.
Bardzo proszę o pomoc bo sprzedawca na nic nie c reaguje i nie chce zwrócić pieniędzy. Pozdrawiam
@mr_oma Pomożesz.😁 @honey_79 Możesz otworzyć dyskusję z sprzedawcą, ma 24 godz na odpowiedź, po tym czasie w dyskusji pomoże ci pracownik Allegro:https://allegro.pl/dyskusje/nowa po 14 dniach od zakupi możesz złożyć wniosek do POK: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
@honey_79 Tak zgadza się nie otworzysz dyskusji po anulowaniu możesz skontaktować się przez formularz:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... , możesz także nadal złożyć wniosek do POK:https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
@honey_79Żadnej Dyskusji nie otworzysz po anulowaniu zakupu. Ktoś wprowadza Cię w błąd. Masz wyżej link do kontaktu z Allegro, napisz wiadomość, a jeśli to nie pomaga odpowiedź na powiadomienie otrzymane od Allegro i ponownie zgłoś brak zwrotu wpłaty. W ostateczności możesz po 14 dniach od zakupu wystąpić o zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących;
https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia