Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Sprzedający nie dostarczył do mnie produktu, po kilku wiadomościach zbywających mnie, że towar zostanie wysłany jak tylko przyjdzie od producenta anulowałam zamówienie. Po kilku dniach zwróciłam się do sprzedającego z zapytaniem kiedy nastąpi zwrot należności, który na wpłynął na moje konto, sprzedawca stwierdził, że był jakiś problem z przelewem i jeszcze raz poprosił o nr konta. 06 listopada napisał, że zleci przelew. Pieniędzy nie ma do dnia dzisiejszego. Nie mogę zgłosić tez na stronie allegro problemu z zakupem gdyż pojawia się info "Sprzedający wysłał już zwrot pieniędzy".
Gdzie mogę dalej zgłosić problem ze sprzedawcą?
nr zamówienia 1085c322-8470-11ef-9097-a915e89af58e
@Naatyleek Sprzedający faktycznie próbował zlecić zwrot, ale ta płatność nie rozliczyła się poprawnie. Jeśli nie masz możliwości rozpoczęcia dyskusji, napisz tutaj.