Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Kupiłem na początku lutego telefon od super sprzedawcy, który po kilku dniach zwróciłem.
Od zwrotu minęło ponad 2 tygodnie. Sprzedawca aktualnie nic nie wystawia na allegro, nie odpisuje na maile, ma nieaktywny numer telefonu.
Co mogę teraz zrobić? Program ochrony kupujących takich przypadków nie obejmuje o ile rozumiem.
@Quorthon2 w takiej sytuacji załóż proszę dyskusję. Możesz to zrobić bezpośrednio przez ten link po zalogowaniu na swoje konto. Sprzedający będzie miał 24 godziny na odniesienie się do problemu, a jeśli tego nie zrobi, możesz poprosić naszego pracownika o pomoc.
POK obejmuje takie przypadki, jeśli dyskusja nie pomoże wypełnij wniosek o rekompensatę.
Spór jest już założony ponad 24 godziny, pracownik Allegro prosi sprzedawcę o odpowiedź. Na chwilę obecną zero odzewu.
@Quorthon2 zgodnie z ostatnią wiadomością, którą otrzymałeś pół godziny temu, proszę jeszcze o cierpliwość. Jeśli sprzedający nie odniesie się do sprawy, na jego konto zostaną nałożone odpowiednie sankcje.
Zachowaj wszystko związane z aukcją,jeżeli coś ustalałeś ze sprzedawcą e-mailowo wszystko zapisz.Przyda się allegro ale także dla policji.Czy loguje się na allegro.Masz dowód nadania zwrotu.
Nie loguje się na Allegro, wszystkie aukcje ma zakończone. Telefon nieaktywny. Towar odesłany paczkomatem.
Sprawdzałeś czy odebrał zwracany telefon
Ja bym wszystko zapisał i udał się na policję - zgłosić oszustwo i wyłudzenie
A z allegro załatwiał zwrot kasy.
Tak, mam numer przesyłki i została odebrana.
Poczekaj jeszcze dzień na reakcję sprzedawcy w dyskusji, a jeśli nic pozytywnego się nie wydarzy wypełnij wniosek do POK bez zgłoszenia sprawy na policję, jest taka możliwość. Zgłoszenie do POK zazwyczaj pomaga i sprzedawca się budzi. Po wysłaniu wniosku czekaj na odpowiedź od Allegro.
Sprawa została zgłoszona do POK. Dziękuję za odpowiedzi.