Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam w poniedziałek dostałem informacje o zwrocie od sprzedającego i do tej pory nie mam pieniędzy na koncie allegro i bankowym za którą płaciłem za zamówienie. Więcej kont nie posiadam jak rownież na koncie payu brak zwortu .
To była informacja od Allegro? Jeśli nie, sprzedający wpłaty nie zwrócił.
Otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i upomnij się o zwrot wpłaty.
Jeśli to była informacja od Allegro, o pieniądze upomnij się tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
@mar255 Nie sugeruj się informacją od sprzedającego, mail od zwrocie musi być od Allegro,wówczas wiadomo że oddał kasę.
otrzymałem z allegro mail ze jest zwrot przyjęty i sprzedający przesłał potwierdzenie z allegro zwrotu kwoty . zamówienie było zbiorczo opłacone kartą jednak nic nie dotarło zwrotnie napięciami o potwierdzenie przelewu by ustalić gdzie poszły pieniądze i napisałem do obłsugi o wy jaśnienie czekam . i sprawdzam konto po 18
@mar255 No pójdą na konto wskazane przez ciebie. Zawsze trwa kilka dni.
@mar255 Taki zwrot trwa około 3 dni robocze, więc zapewne za chwilę pieniądze dostaniesz, tym bardziej, że upomniałeś się tutaj i przez kontakt z Allegro.
@xyz96 jak to szło wyżej..? "Otwórz spór"? 😛
@Vryko Dokładnie tak, nie było wiadomo, od kogo pochodziła informacja o zwrocie wpłaty. Tam oprócz sporu jest podana też druga możliwość. Zauważyłeś?
"Przyszedł pytacz na gadane
a tam krzyczy xyz-ów chór:
Jak masz problem ze sprzedawcą,
się nie p.i.e.r...nicz, załóż spór."
😉
@Vryko Chcesz pomydlić, czy zwyczajnie się czepiasz?
@xyz96 Przez te kilka miesięcy chyba widać, że się z zasady nie czepiam. Nikogo. Albo jak zaczynam, to wszystkich. Więc wybieram bramkę nr. 2 😛. W sensie, że 1... czy jakoś tak.
PS - A z ciekawostek - wiesz, że uśmiech jeszcze (chyba) nikogo nie zabił..?
@Vryko Przez te kilka miesięcy spory pozwoliły rozwiązać całe mnóstwo problemów, to bardzo skuteczne narzędzie 🙂
@xyz96 Przecież wiem. Śmieję się tylko, serio - bez grama złośliwości 🙂 Reszta stałych bywalców też dostanie swoje wierszydełka...żeby im smutno nie było 😛
maila otrzyamłem w poniedziałek był to orginalny mail od dokonanio zwrotu
Płatności obsługiwane w ramach usługi PayU
Metoda zwrotu
zwrot na instrument płatniczy, z którego opłacono zakup
Razem do zwrotu
Wysokość Twojej wpłaty 218,90 zł
Kwota zwrotu od sprzedającego 80,97 zł
DO ZWROTU 80,97 zł
zwrócone
Jednak nie otrzymałem pieniedzy do dzisiaj czyli 4 pełne dni , spor założony jak również napisałem do allegro . To nie jest problem ze sprzedawca az operatorem płatności raczej jednak to juz nie powinien być mój problem a osoby która zleciła zwrot . Każdy odpisuje podobnie do ciebie ze dojdzie i tak czekam i żadnych konkretnych informacji gdzie poszły pieniądze
rozmowa z allegro telefoniczna zamówiona na jutro , będę dawał znać ja się potoczy
@mar255 Napisz do Allegro na czacie, po chwili będziesz miał odpowiedź. Jeśli czat niedostępny, poczekaj chwilę. https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
udało sie po potwierdzeniu które otrzymałem na czacie temat zakończony dziękuje za pomoc doszedłęm ze druga karta była użyta i tam wróciły środki.
Dzięki za pomoc
@mar255 No tak, te karty, karty a kto wie ile ich już jest.