Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kupiłam jedną rzecz, którą chciałabym zwrócić, ponieważ produkt jest wadliwy. Na początku miałam problem z płatnością i był status "płatność nieudana", więc ponowiłam i wszystko było już dobrze, pieniądze zostały pobrane z konta, ale nadal był status nieudanej płatności. Produkt przyszedł jednak nie mogę go zwrócić przez allegro smart przez to, że nadal jest płatność nieudana. Co mam zrobić w takim przypadku? Czy status płatności powienien zmienić sprzedający?
Napisz w tej sprawie do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e i poproś o umożliwienie zwrotu towaru.
Status płatności powinno zmienić Allegro.
@Client:47140613 Raczej zapytałbym Allegro o zmianę tego statusu:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f