Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dokonałam zwrotu dwóch softshelli (każdy osobno zamawiany, w tej samej cenie 279zl). W dniu 16 czerwca otrzymałam wiadomość od sprzedawcy, że pełen zwrot i środki dotrą do mnie w ciągu 3 dni roboczych. Minął tydzień, pieniędzy brak, sprzedający twierdzi, że środki zostały wysłane, gdy chcialam rozpocząć dyskusje posprzedazowa wyskakuje komunikat, że sprzedający zwrócił pieniądze. Tylko gdzie one są?
Powinny być tam skąd wyszły. Jaką metodą płaciłaś?
Za każdą transakcje karta Visa Debit banku Pekao
@agata1808 Którego zamówienia dotyczy ten problem?
1. fbc6ec70-f65e-11ed-8ee2-a9e083eab3f9, zwrot P009/2023
2. 1203efc0-f65e-11ed-98a0-3f6b2ee5064d, zwrot RNN7/2023
Pieniądze za obie transakcje właśnie doszły (zbiorczo jedna suma) - nie wiem, czy przypadkowo teraz, czy coś było robione z Państwa strony, ale dziękuję za pomoc