anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brakuje opcji EDYTUJ ADRES DOSTAWY przed wysyłką...

MAMY ROZWIĄZANIE!
piimaa
#13 Ambasador#

Właśnie doświadczyłam pewnego braku, mianowicie brakuje opcji EDYCJI ADRESU DOSTAWY po dokonaniu płatności. Płatność już jest i chciałabym zmienić NUMER PACZKOMATU i się nie da a szkoda. Taka opcja powinna zaistnieć, miałam odebrać przedmioty będąc w trasie, trasa się zmieniła i powstał problem.

A może jest na to sposób tylko nie umiem go odnaleźć?

Mam wybrany PACZKOMATXXXYYY i chciałabym zmienić na YYYZZZ zanim przesyłka zostanie nadana. Jest gdzieś taka opcja?

 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
Halfrunt
#18 Luminarz#

Przekierować paczkę, można w aplikacji InPost zarejestrowanej na numer adresata i to jak mniemam tylko kurierską. 

oznacz moderatorów
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@piimaa Kiedy przesyłka zostanie wysłana i wyruszy w drogę, to nie ma możliwości całkowitej zmiany adresu wysyłki i przekierowania paczki do - na przykład - innej miejscowości.

Jeśli wiesz, że nie dasz rady odebrać paczki z wybranego przez Ciebie wcześniej Paczkomat, a przesyłka jeszcze nie została wysłana - skontaktuj się ze Sprzedającym. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów
Client:94057046
#14 Krzewiciel#

@ko_alka "zanim przesyłka zostanie nadana"

Wypadałoby przeczytać post do końca przed napisaniem odpowiedzi.

oznacz moderatorów
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:94057046 Zachęcam do przeczytania całej mojej odpowiedzi 🙂 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów
piimaa
#13 Ambasador#

Tak, to prawda, przed wysyłką jest możliwość zmiany paczkomatu, po wysyłce niestety już nie. Aplikacja inPost umożliwia ten "myk" tylko w promieniu do 10km od poprzedniej lokalizacji, zatem takie przekierowanie wprowadził ktoś, komu się mocno nudziło i skończyła mu się kawa :))

 

oznacz moderatorów
piimaa
#13 Ambasador#

Nie rozumiem, dlaczego w jednej aukcji sprzedawca (pościel) zmienił adres paczkomatu i tak dalej, już nawet to wysłał a w drugiej aukcji pani twierdzi że się nie da (namiot). Natmiot nie widnieje nawet jako PRZYGOTOWANA DO WYSYŁKI czy coś w tym stylu, status nadal jest OPŁACONE.

oznacz moderatorów
Client:94057046
#14 Krzewiciel#

@ko_alka Nie mam pojęcia, co wnosi odpowiedź - "napisz do sprzedawcy", kiedy post jest o braku opcji po stronie klienta. Ale to nie pierwszy raz, kiedy moderacja odpowiada nie na temat. 🙂

oznacz moderatorów
piimaa
#13 Ambasador#

Ale to i tak faktu nie zmienia, że ko-alka to robotna dziewczyna, Ona sporo tu ogarnia więc ta czepliwość kolegi jest z deka nie na miejscu. Jakieś braki witamin czy żonę głowa bolała? 🙂  Sekretarka na/pod-biurkowa też koledze zachorowała??! Hm, życie, trza z "Renatą" zagadać, może wtedy czepliwość ustanie...

 

oznacz moderatorów