Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak mam anulować zakup jeśli w szczegółach zakupu nie ma takiej zakładki, jest "zwrot zakupu" ale przecież nie chcę niczego zwracać tylko anulować ?
@amicomm znika jak sprzedawca zacznie realizować zamówienie 😞
Ok ale on jeszcze nie realizuje zamówienia , dopiero w styczniu
@amicomm ale zmienił status i znikła opcja 🙂
Zgłoś zwrot innej metody tu niema, nie przewidzieli odstąpienia przed wysyłką 😞
Zrobiłem to, ale aplikacją chce abym zwrócił towar , którego ... nie otrzymałem
To nie ma sensu, nikt tego nie przewidział ?
@amicomm no, tak jak pisałem wcześniej nikt tego nie przewidział, ale działa odstąpienie sprzedawca ma do 14 dni na zwrot kasy o ile zapłacone i produkt podlega zwrotowi ( np. złote czy srebrne monety nie podlegają )
To, że mam 14 dni to wiem, tylko rezygnując z zakupu (w zakładce) muszę wskazać formę oddania towaru np. Inpost, czy inny wskazany przewoźnik, a ja de facto nie mam co wysyłać ponieważ nie dostałem towaru, a nawet pacjent nie szykuje się do wysyłki. Anulowanie zakupu załatwiłoby sprawę ... niestety jest jak zwykle, ale dzięki za pomoc.
Tak bez sensu, ale tak działa system i jak sprzedający zmieni status zamówienia to znika anulowanie a pojawia się zwrot.
Dzięki Wam i Zdrowych i Wesołych Świąt :)!!!!