Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Może problem być z anulowaniem gdy sprzedawca wprowadził już przesyłkę do systemu i jest w drodze do ciebie ,wtedy możesz jej nie przyjąć i wróci do nadawcy.
przesyłka nie zostala wysłana jest od dwóch tyg wprowadzony nr przesyłki i tyle
Jeśli sprzedawca wprowadził numer przesyłki to raczej wysłał tylko mogła gdzieś zaginąć po drodze .Wprowadzony numer nadania może ci uniemożliwić anulowanie .
Jeśli zakup był na allegro lokalnie to nie anulujesz go,a jeśli na allegro zwykłym to możesz go anulować kliknij " anuluj zakup"lub "zwróć przedmiot"jeśli przedmiot jest w drodze do ciebie to raczej nie anulujesz. Jeśli sprzedawca ma konto zwykle to może dodać opcję " anuluj zakup lub zwróć przedmiot" lub nie musi tego robić. To już zależy od sprzedawcy czy doda taką opcję.
@agakotas81 Zakup możesz anulować tak; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/sposoby-zakupow/jak-anulowac-zakup-rKDAEXOx8iX
Jeśli nie masz tej opcji, możesz go anulować klikając Zwrot w zakładce Moje zakupy, to też będzie anulowanie, czyli odstąpienie od umowy. Nie ma większego znaczenia, co wpiszesz w formularzu zwrotu dokonanego przed dostawą towaru.
Trzecią opcją jest wysłanie sprzedawcy mailem swojej rezygnacji z zakupu.
Wszystkie trzy sposoby są tak samo ważne. Sprzedawca będzie musiał oddać pieniądze.