Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem głośniki które miały być nowe a otrzymałem używane. Wystawiłem.komentarz negatywny. Po dłuższym czasie sprzedawca skontaktował się że mną i zaproponował mi rabat w zamian za anulowanie komentarza. Zgodziłem się ale nie mogę usunąć komentarza bo minął regulaminowym czas na to. Proszę o pomoc w tej kwestii. Pozdrawiam
@designer7 a nie lepiej było się wcześniej skontaktować, widzę tu nową modę, coś nie pasi zero kontaktu, od razu negatyw i zapominamy 😞
Jak coś jest nie tak to się składa reklamację i wtedy ocenia się sprzedawcę jak podejdzie do sprawy 🙂 za całokształt transakcji łącznie z obsługą pozakupową !
@designer7 chodzi o opinię o produkcie czy ocenę transakcji? Podaj proszę numer zamówienia.