anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

chcę do dokonanego zakupu, będącego jeszcze w fazie przygotowania, dodać jeszcze jeden produkt.

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:111734698
#1 Nowicjusz

ZAmówiłem produkt, zapłaciłem. Jest niedziela i prawdopodobnie produkt będzie przygotowywany jutro. Chcę coś dodać do przesyłki czyli poszerzyć zakup. Czy muszę anulować pierwszy zakup i dokonać drugiego? 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
Client:35386082
#16 Inspirator

To zależy od sprzedawcy, czy da radę połączyć dwa zamówienia i wysłać jako jedno. Zadzwoń / napisz i zapytaj. I pamiętaj, że dzisiaj jest niedziela, nie wszyscy pracują.

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Kup 2 rzecz plus w uwagach do zamówienia napisz by połączyć w 1 paczkę plus wyślij taką wiadomość osobno przez panel do sprzedawcy powinien zauważyć w pon jak będzie pakowane

oznacz moderatorów
N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:111734698 Możesz anulować zamówienie jeśli:

  • status Twojego zamówienia to „opłacone” (czyli sprzedający jeszcze nie rozpoczął jego realizacji),
  • nie kupujesz z konta firmowego,
  • nie jest to zakup na fakturę,
  • kupujesz od firmy.

Anulowanie zakupu jest równoznaczne z odstąpieniem od umowy. Sprzedający zmienił status Twojego zamówienia i nie możesz go anulować? W takim przypadku odbierz zamówienie, odstąp od umowy i odeślij je do nadawcy. Zrobisz to za darmo z Allegro Smart!. 

Po anulowaniu zamówienia sprzedający ma 2 dni robocze na zwrot pieniędzy.

Więcej informacji znajdziesz tutaj

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów