Chcę odesłać do sprzedającego część otrzymanego zamówienia, jak to zrobić?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
zakupiłem towar , niestety w przesyłce przyszło nie to co zamawiałem i uszkodzone . Zakup był z płatnością przy odbiorze. Po kontakcie ze sprzedającym dostałem informację żę mam zwrócić poprzez allegro smart wraz z informajcą o wymianie. Nie chcę ponosić dodatkowych kosztów.Część zamówionego towaru jest zgodny z zamówieniem więc do wymiany ma być druga szt. Jak mam postępować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kriss-paczkowski Sprzedawca wprowadza Cię w błąd. Nie masz obowiązku odsyłać towaru wadliwego darmowym Smartem, możesz odesłać dowolną, bezpieczną metodą, a sprzedawca MA OBOWIĄZEK oddać Ci koszt odesłania. Odeślij więc na przykład pocztą wadliwy towar sprzedawcy, poza Smartem, i domagaj się wymiany. Sprzedawca po wymianie musi Ci dosłać właściwy, sprawny przedmiot na swój koszt i oddać koszt odesłania. Tak stanowią przepisy. Jeżeli będziesz miał problem i sprzedawca nie będzie chciał oddać kosztów odesłania, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś tam o pomoc pracownika Allegro.
Nie myl zwrotu z reklamacją. Poczytaj w necie o różnicach.