Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@kaz11222 czy możesz napisać jaki to problem? Nie widzę, abyś się z nami kontaktował. Czy chodzi o zakończoną dyskusję?
To nie byla dyskusja ale monolog z mojej strony ,to jakies chore procedury dopuszczacie ludzi niewiadomo z kad do handlowania a potem sie okazuje ze to firma z singapuru i jak scigac takich oszolomow nie wiedza co sprzedaja nawet nie wiedza jak to powinno dzialac i pisza glupoty w odpowiedzi a allegro nabiera wody w usta i zamyka moja dyskusje i co mam stracic moje pieniadze? ......
@kaz11222 nie mogę się z tym zgodzić, sprzedająca odpisywała na Twoje wiadomości, natomiast Ty nie przesłałeś informacji, o które prosiła.
My 8 maja poprosiliśmy Cię o określenie kosztów naprawy i złożenie wniosku, nie otrzymaliśmy tej informacji, nie określiłeś czy problem udało się rozwiązać, dlatego dyskusja została zamknięta.
Napisz proszę czego w tej sytuacji oczekujesz?
Bo to nie ma sensu czy wy to zrozumiecie????????? te skriny to debilizm pokazuje tylko ze urzadzenie ma zasilanie i tyle takie info wywalalo rowniez na moim komputerze ,wiec po jaka cholere bede dyskutowal z kompletnym bezmuzgowiem lub cwaniakami ktorzy dokladnie wiedza o co chodzi ...wy tez widze macie klapy na oczach ? ...i gdzie jest moj dowod zakupu oraz pisemna gwarancja
@kaz11222 rozumiem nerwy, ale bardzo proszę Cię o zachowanie kultury wypowiedzi i nieobrażanie uczestników dyskusji.
Dokumenty sprzedażowe wystawia sprzedający, a jako osoba prywatna nie ma obowiązku tego robić, z resztą sprzedająca napisała, że wystawi dokument dla Ciebie, ale nie odpowiedziałeś.
Więc jeszcze raz, napisz proszę czego oczekujesz?
"muzg" "z kad" "z resztą" "skriny" ... Mega fajne 🙂 Jeszcze ten brak ALT-u... Czekam na rozwój wątku.
Oczekuje zwrotu pieniedzy i tyle ..... nikogo nie obrazam ...moze to nie brzmi poprawnie ale nie urzywam polskiej klawiatury tyle na temat😀
@kaz11222 Istnieje coś takiego jak "naklejki spolszczające" > i trzeba ustawić w systemie język "polski programisty" > no używać klawisza "prawy Alt"
@kaz11222 Rozumiem, że oczekujesz zwrotu pieniędzy z tytułu reklamacji. Sprzedający, żeby mógł rozpatrzyć reklamację, potrzebuje zrzutów ekranu, na których będzie widać zgłaszaną przez Ciebie usterkę. Wielokrotnie wysyłano do Ciebie taką prośbę. Z pewnością obustronna współpraca przyspieszy rozpatrzenie tej sprawy.
@terazauto zawsze mogło być musk 🤣🤣🤣