anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

chcę się dowiedzieć dlaczego nie otrzymałam zamówionego produktu ani żadnej informacji na ten temat,

MAMY ROZWIĄZANIE!
bozena8
#2 Obserwator#

W dniu 27.05. 2024 Andrzej [edycja] zamówił magnes neodymowy przez Allegro w sklepie elektonicznym w Wierzbięcicach 1B Poznań w cenie123,98 PLN zpłacił blikiem numer operacji[edycja] numer całej operacji to6176. Nie mam żadnej informacji o terminie dostawy. Nie mogę też skontaktować się z dostawcą. proszę o szybki kontakt oj [edycja]

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
bozena8
#2 Obserwator#

nie mam podświetlonych błędów

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@bozena8 w takiej sytuacji Andrzej musi zalogować się na swoje konto, z którego dokonał zakupu i przez ten link rozpocząć dyskusję ze sprzedającym, który będzie miał 24 godziny na odpowiedź (czasu nie liczymy w weekendy i święta). Jeśli sprzedający nie odpowie, wówczas Andrzej będzie mógł wezwać nas zespół na pomoc. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
serwis-texas
#20 Guru#

To ja jeszcze Ola, wkleję takiego ładnego linka od drugiej Oli

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/blog/dyskusja-na-allegro/ba-p/324580

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@serwis-texas właściwie to od Mai, ale też będzie pomocny. Dzięki! 🙂 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
serwis-texas
#20 Guru#

@_HolaOla_ 

O kurde, moja gafa, nie ma już jej to mi się coś omyliło 🙂

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@bozena8 dostawa pocztą polską czy oneboxem allegro?

oznacz moderatorów